Ik vind de agenda en de mail er echt niet beter op geworden. En sneller, heb niet het idee dat mijn 4s erop vooruit gegaan is
Hmm ik ook niet... Maar bijv safari start wel iets sneller op. Verder... Moet ik wat settings opnieuw instellen merk ik Enneh.. Hebben jullie al uitgezet dat je vanaf het lockscreen bij het controlpanel kunt komen? Wel even doen Verder, heel tevreden!
Nu ik er dagje aan gewend ben, ben ik toch wel tevreden. Ik moest er even aan wennen maar nu vind ik het helemaal leuk! Na 2 jaar is een beetje verandering niet erg .
Gisteren de iPad ( 2 trouwens ) en mijn iphone 4 geüpdatet. Ik merk wel wat dingetjes die niet helemaal soepel lopen en ik moet er ook wel een beetje aan wennen. Agenda op mijn iPhone vind ik er niet beter op geworden en dat de achtergrond zo licht is vind ik eerlijk gezegd niet fijn. Ik weet niet of iemand weet of ik dat kan aanpassen? Ik ben er nog niet aan toe gekomen om dat te verbeteren. Maar voor de rest vind ik het wel mooi hoor
Omdat als je dat aan laat staan en je mobiel wordt gestolen, dan kunnen ze je pincode omzeilen. En ze kunnen bijvoorbeeld zorgen dat je niks aan "Find my iPhone" hebt (en hem dus niet kunt lokaliseren of wissen van afstand) door de flightmodus aan te zetten. Settings -> control center -> access from lockscreen: OFF. zo uit m'n hoofd.
Ik heb in plaats van de standaard agenda, nu de gratis agenda app erop gezet. Ondanks dat die traag opstart ben ik daar erg blij mee. Een stuk overzichtelijker.
Mja.. Het eh... Ziet er gewoon HEEL anders uit En wat functies extra of verschoven.. Maar goed.. Beiden zal wel snel wennen. En dat controlcenter heb ik al vrij rap de nek omgedraaid binnen apps. Werkt nu enkel nog als ik niks open heb. Het is wel handig maar niet als je een spelletje speelt of scrollt en dan per ongeluk de onderkant van je scherm raakt. Terwijl het toch een feature is die ik erg miste
Ik ben er heeeel blij mee! Uiteraard zijn er dingen waaraan ik moe(s)t wennen. Maar geweldige update!