Ervaringen Storytel

Discussie in 'De lounge' gestart door nelta, 29 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wie heeft ervaring met storytel (of een andere streamingdienst voor luisterboeken)?

Positief of negatief

2. Lunarosa

Lunarosa Actief lid

24 jul 2017
    183
    135
    43
    Vrouw
    Ik heb een abonnement op Storytel en ben er erg blij mee. In eerste instantie voor de kinderen afgesloten maar ik luister zelf ook veel de laatste tijd.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb een proefabonnement gehad en het viel mij erg tegen.
    Ik vond niet alle stemmen prettig luisteren. Bij sommigen kon ik echt mijn aandacht er niet bij houden.

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Kun je op meerdere apparaten luisteren (tegelijk)?
    En onthoudt hij ook waar je bent? En voor meerdere boeken? Bijvoorbeeld als ik een boek luister en de kinderen luisteren?

5. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Ik wilde ook dit topic openen. Ik ben zeer benieuwd, want het lijkt mij wel wat bij nachtvoedingen straks.

6. Lunarosa

Lunarosa Actief lid

24 jul 2017
    183
    135
    43
    Vrouw
    Ja, het is mogelijk om om verschillende apparaten te luisteren en de app onthoudt waar je gebleven bent. Inderdaad luisteren niet alle stemmen even prettig, mijn oudste luistert nu een boek dat door Aart Staartjes is ingesproken en dat is weer echt hartstikke leuk. Je kunt een proefabonnement nemen om te kijken of het wat voor je is.
    Ik luister graag in bed voor het slapengaan of tijdens het lopen.

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik vind het heeeerlijk, ik kan me inderdaad soms wel storen aan bepaalde stemmen of bv heel vlak voorlezen, maar meestal heb ik er geen moeite mee. Ik luister nu een boek van Herman Koch - ook voorgelezen door hem. Heb de boeken van BA Paris geluisterd in het Engels. Nicci French. Samuel Bjørk staat op m'n lijstje klaar. Harry Potter voorgelezen door Stephen Fry. En echt heeeeel veel meer. Voor kinderen ook heel leuk inderdaad!

Is het niet 1 maand gratis ofzo? Het is sowieso per maand stop te zetten, dus als je 't toch niet fijn vindt ben je er zo vanaf.

8. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik vind t super! Autorijden is heerlijk met een luisterboek.

Ik deel het abonnement met een collega, dat werkt perfect.

Momenteel bezig met Harry Potter (deel 5 ondertussen) en die stem is geweldig!

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Hebben jullie allemaal storytel of zijn er ook mensen bekend met Audible? Ik luister nu vaak naar luisterboeken op CD in de auto, maar straks in de bus of op de fiets is dat waarschijnlijk niet handig.

10. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ik heb ook Storytel, al 2,5 jaar luister ik elke dag. Heerlijk!
    Ik luister eigenlijk alleen in het Engels en vindt dan de Britse stemmen fijn, de Amerikaanse niet. In het Nederlands luister ik wel graag naar Beatrice van der Poel

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Net een proefabonnement afgesloten en onze eerste reactie is positief!

12. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Heb het ook gehad maar ik viel er altijd bij in slaap :roflmao: Daarom uiteindelijk weer stopgezet.

13. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik heb alleen ervaring met het proefabonnement, voor mijn schoonmoeder afgesloten toen ze na een operatie veel moest zitten/liggen. Zij viel te snel te slaap dus het abonnement weer opzegd, maar dat ging heel makkelijk en wij hebben dus geen kosten gemaakt.
    Is niet relevant voor de ervaring van het gebruik, maar misschien wel voor je besluit om wel of niet een proefabonnement te nemen (soms kom je er bijna niet vanaf)

Deel Deze Pagina