ik at toen ik zwanger was van de derde 10 kilo van die uuuh hoe heten ze ook weer. die kruisingen tussen sinasappel en grapefruit per week en karnemelktoetjes daar stond ik s nachts voor op had me dan toch honger. kon niks anders binnen houden van de misselijkheid. bij de middelste niet echt rare ticks gehad. bij de jongste ben ik friet gaan eten voorheen vond ik daar niet veel aan en magnums. dat is gelukkig weer overgegaan. nu na de derde zwangerschap wordt ik nu nog steeds misselijk als ik friet eet. heel vreemd. en ik lust ook geen thee meer dat is ook nooit meer goedgekomen.
Of mineola's? Ik las net magnums.... Oh, dat was me toch erg..... Ik at zo 3 witte magnums op een dag
ja mineola''s zullen het dan wel zijn! wow zoveel magnums! hihi wel lekker hoor! maar dan de pure variant!
Hmm niet altijd hoor... Bij mij is er niets veranderd. Heb geen dingen die ik ineens niet meer lust, of juist ineens heel erg graag.
boterham met pindakaas..... tosti met kaas.. snoepen kan ik ook wel goed idd... erg he als je zwanger bent!!! Maar nu mag et wel even vindt ikzelf!!
Mmm lekker hoor én gezond natuurlijk een bothammetje met sla en kaas . Ik doe af en toe tussen de middag tomaatjes bakken met geraspte kaas eroverheen en dan op een boterham... mmmm heerlijk!!!
Tijdens mijn eerste zwangerschap: Appelflappen en Dropmentos... Ik had heel veel maagklachten, en bleek dat dit juist nog erger werd door de Dropmentos.. dus daar maar weer meeg gestopt Bij de tweede zwangerschap, tja.. heb appelflappen test gedaan in ons winkelcentrum. Je kan ze daar in 3 supermarkten, 3 bakkers en in de HEMA halen.. en die van de Appie vond ik het lekkerste (Bakker Bart vond ik niet lekker). Verder kon ik als ik misselijk was niet veel eten, maar friet ging er altijd wel in (helaas.. nu nog steeds) In mijn niet zwangere leven.. Periode van: Appelflappen (zijn ze weer) Pure chocolade met hele hazelnoten M&M's (heb ze ooit voor mijn verjaardag gehad van heel veel klasgenoten hihihi, van ieder zo'n klein zakje) Op de middelbare school een periode van rittersport met hele hazelnoot (ja ik vind hele hazelnoten erg lekker in mijn chocolade hahaha)
:xdaphne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaah nu heb ik in alles wat jij opnoemde zin aaaahhhhh....... Hahaha ik vindt hazelnoten ook zo lekker...hazelnotenijs dan?!
Momenteel heb ik een komkommer salade verslaving, komkommer salade, met cottage cheese, met zure room, en heerlijke kruiden, yummy =D
Normaal dronk ik eigenlijk geen frisdrank als cola e.d maar in de zwangerschap van Linde had ik zo'n zin aan cola..en nu heb ik die verslaving nog steeds, alleen met ijsklontjes,.. als die op zijn wordt ik gek! haha
- mac flurry stroopwafel!!! - boterham met pindakaas (eet niks anders op brood) - tosti (was voor de zwangerschap zowat anti kaas) Wat ik nu minder lekker vind: - friet - chips Waarom heb ik dit topic gevonden , zit nu op het werk met een fles water en stukje peperkoek.. Daarentegen weet ik nu wel wat ik vanavond eet ..
nou kom ik dus echt niet meer kijken!! hahahaha ik wil frieten en chips en cola en choclade en ijs en en en en en
ohjah nou vergeet ik bijna nog me gezouten zonnebloempit verslaving een dag als vandaag als ik niet hoef te werken gaan er zo 2 zaken van 200 gram doorheen.. en me haribo bico's verslaving maar die had ik al eigenlijk voordat ik zwanger werdt... trek die rode sliertjes eraf die bewaar ik totdat ik een stappeltje heb en eet ze dan op de drop gooi ik weg vind ik vies hahaha
pas op voor het teveel aan zout eten meid... Oeh ik heb al de laatse paar dagen zo`n zin in die snoepjes wat je moet vullen in een zak in de kruidvat.....ja hoe noem je die hahaha... die haribo`s zeg maar heerlijk!!!
Hahaha grappig is dat he, dat je zin hebt bepaalde producten! Ik had toen ik zwanger was, erg zin in boterham/cracottes met oude kaas, aardbeien en m&ms.. haha. Nouja, geniet er maar lekker van!
hier gaan pakken sinasappelsap van appelsientje met extra vruchtvlees er goed doorheen.verder ook naturel chips, al had ik vorige week cheese onion, ging er ook goed in.
oh nu zeg je iets.. haring . Vandaag staat de visboer hier in het dorp, manlief komt rond half 1 thuis van het werk, even vragen of hij er langs wil rijden