Wij zijn op zoek naar een nieuwe vloer. Heeft er iemand ervaring met Bebo parket in Vriezenveen? Mijn man heeft een voorkeur voor een (gelakte) houten vloer Is dat wel handig met twee jonge kinderen.
Mijn man heeft er al meerdere vloeren besteld voor klanten. Waren altijd prima. Binnenkort gaan we bestellen voor onze bovenverdiepingen. Wij hebben in onze vorige 2 huizen een houten vloer gehad op de begane grond. Altijd afgewerkt met Osmo. Extra mat en kleurloos. Zie je bijna niet en is perfect te dweilen. Ideaal met kinderen.
Het is werkelijk waar een verschrikkelijk bedrijf. Heel veel gedonder mee gehad. We hadden een dure vloer besteld van 70m2, deze zouden zij ook leggen. Kortom, geen kleine order. We hadden de vloer kant en klaar besteld, alles zou geolied komen, zij zouden hem leggen en aflakken. Op de dag dat ze kwamen, zagen de leggers dat de planken niet geolied waren. Zij konden dus ook niet aflakken. De olie hadden ze ook niet geleverd, dus wij konden niks. Na veel trammelant aan de telefoon, ze wilden geen fouten toegeven, hebben ze uiteindelijk 200,- korting gegeven. De olie zouden ze meteen opsturen. Na 3 telefoontjes was het er een week later. 70m2 oliën en aflakken is een erg grote klus geweest, zeker omdat je er eerst 2 dagen (oliën)en dan 1 dag (aflakken) niet op mag lopen. Maar het was erg veel werk, om op je knietjes te doen. De vloer zelf is mooi en ook goed gelegd. Maar wat een ontzettend rot bedrijf.
Pvc gekocht en laten leggen. Zou er niet weer kopen. Voor je bestelt alles prima en leuk, maar als er nadien wat is, is de klantvriendelijkheid echt heel ver te zoeken. Ons hele blok heeft daar besteld, buren hebben ook niet allemaal een even positieve ervaring.
Onze ervaring met Bebo is niet positief. Klantvriendelijk zijn ze niet. Goedkoop ook niet. Prijzen zijn allemaal excl. btw en alleen in combinatie met een verplichte (dure) ondervloer. Ook de kwaliteit laat te wensen over. Wij zijn voor onze vloer uiteindelijk geslaagd bij een lokaal bedrijf; die goedkoper was dan Bebo èn wel zeer klantvriendelijk. Een bezoekje aan Bebo is wel een hele ervaring op zich. Gratis koffie/thee/fris/cake/snoep en broodjes hamburgers maar je kan over de hoofden lopen zo druk. Ik zal het niemand aanraden.