Ik wil vandaag een nieuwe telefoon halen maar welke zouden jullie kiezen. Welke is handiger beter 6300: http://www.itechnews.net/wp-content/upl ... a_6300.jpg U600 http://www.letsgodigital.org/images/art ... 0_zoom.jpg
ik zou de nokia nemen, die samsung heeft zo'n touchscreen en dat is irritant omdat het zo verschrikkelijk gevoelig is
Ik heb de nokia 6300. Prima telefoon! Ik had hoe dan ook de nokia gekozen, omdat ik dat altijd hele gebruiksvriendelijke toestellen vind. Je moet hem trouwens niet in een winkel halen hoor. Op internet heb je ze vaak veel goedkoper. Moet je even zoeken via zo'n vergelijksite.
ik ben echt een samsung freak! Maar ik zou ej deze niet aanraden! Het geluid is heel zacht en haast niet hoorbaar, en omdat er spiegelglas opzit is het moeilijk alas je buiten staat en je wilt wat opzoeken . Moeilijk leesbaar dus. Ik heb de lg shine en deze heeft daar ook last van.. Bij mijn schoonzus ( die deze tel had) had ze constant ruzie met haar moeder omdat ze haar telefoon niet opnam. Maar ze hoorde hem gewoonweg niet.
Ik ben normaal ook echt voor Samsung, maar wat hiervoor ook al werd gezegd, de U600 is niet echt een aanrader. Dus in dit geval zou ik voor de Nokia gaan.
meiden bedankt voor jullie reacties ik ben voor de nokia 6300 gegaan. Ik heb de samsung niet gnomen omdat ik idd vaker heb gehoord dat de touchscreen niet echt fijn is. @Nala ik heb hem bij de kijkshop voor 100 euro gehaald niet echt duur toch? want voor zover ik weet zijn ze meestal 170.
Ik heb dan wel geen Samsung maar een LG Viewty...met touchscreen! En ik heb er helemaal niks geen problemen mee. Het is juist fijn. Maar mischien dat het bij de Samsung minder fijn is.
Ik heb de samsung U700 (ook touchscreen) en ook helemaal geen problemen mee! Vindt het een heerlijk ding
Ik had die U600 ook en vind het echt niet erg dat ie in de wc plonsde! Nu heb ik de nokia 6300 en vind hem erg prettig!
Ik heb de Samsung en hij is super onhandig! (cadeautje van mijn man..) Soms dan pak ik hem op en dan ben ik zonder dat ik het weet iemand aan het bellen omdat de touch-screen inderdaad super gevoelig is! In het begin liet ik hem ook vaak vallen omdat hij best glad en dun is. Geen aanrader dus in mijn ogen.... Grt Vanilia