Wie heeft er ervaring met de Karcher raamwisser? Het lijkt me erg handig, maar is het echt streeploos?
Buurvrouw is er lyrisch enthousiast over, of het kunde of apparaat is weet ik niet maar ze heeft inderdaad streeploze ramen
Ik heb 'm al een aantal jaartjes. Voor binnen prima. Je ramen moeten niet heel vies zijn, want dan smeer je de troep alleen maar uit. Buiten gebruik ik 'm dus niet.
Bij mij was het geen succes, ik bleef strepen houden. Daarom overgestapt op de raamdoeken van Jemako en Cleaning Academy en die bevallen een stuk beter.
Schoonouders hebben hem.. hij werkt op zich wel.. maar met de hand gaat stukken sneller en is uiteindelijk zelfde resultaat.. en je ramen met inderdaad niet te vies zijn zoals aan de buitenkant...
Ik heb hem. Mijn ramen zien er prima uit. Maar ik doe ze maar eens in de drie maanden. Ik haat ramen zemen En met de karcher is het een stuk minder vervelend.
Ik vind hem superhandig. Gebruik hem voor binnen en buiten (iig de ramen waar ik makkelijk bij kom). Buiten kan ik lekker nat zemen, dus dan spoelt dat vuil genoeg weg. Binnen gebruik ik de spray en wisser.
Dit en dan doe ik het nog minder dan eens per 3 maanden En voor de buitenkant komt zelfs de glazenwasser
Is een leuk ding als je geen waterspetters wilt op de vloer ofzo. Maar ik ben uiteindelijk sneller klaar en streeploos met de handwisser
Ik heb hem! Vind het best fijn, de ramen worden in ieder geval veel vaker gewassen. Buiten gebruik ik wel een spons en een emmer water erbij, maar nog steeds vind ik het een stuk makkelijker en blijf ik zelf droger.
Miskoop, ook nog eens een van de duurste gekocht. Ik gebruik hem nu alleen nog voor het bovenste stukje raam omdat er anders vieze druppels op mijn plissé gordijnen vallen. Maar ik zie altijd strepen hoe ik het ook doe en wat voor middel er in zit. voor de tegels in de badkamer vond ik hem wel weer handig