Wij overwegen de Joolz te kopen: zo'n fijne en mooie wagen. Verheug me er al helemaal op! Nou begreep ik in de winkel dat er geen extra kinderzitje aan vastgemaakt kan worden (voor oudste kindje, mocht er een tweede kindje geboren worden). Meerijdplankje, evt. met "krukje", kan wel. Klopt dat of heeft een ervaren Joolzgebruiker hier wel een oplossing voor gevonden? Bedankt alvast!
Nee volgens mij kan dat niet nee, er zijn niet veel wagens die zo snel ombouwen naar een duo wagen. Wij hebben een 2e kindje maar gebruiken gewoon heel makkelijk de draagdoek voor de baby en de wagen voor de oudste. of de baby in de wagen en mn dochter lopen. Maar net hoe ver we weg gaan etc.
Bedankt voor je reactie! Ik ben met je eens dat je ook goed zonder extra zitje kan. Bij vrienden zie ik dat het wel echt een meerwaarde heeft, maar het is absoluut geen must en een andere oplossing is ook mogelijk. Ik zie het meer als een leuke extra mogelijkheid van een wagen. Ben je verder wel tevreden over de Joolz?
Hier ook een joolz fan, echt een super aankoop geweest! Ik ben nu zwanger en mijn dochter is net 2. Kan prima lopen en wij hebben dus genoeg aan zo'n plankje. Daarnaast had ik bedacht om de eerste weken de baby in een draagzak te dragen en grote dochter dan nog in de kinderwagen te houden.
Bedankt voor jullie reacties! Goed om te horen dat de Joolz zo goed bevalt. Inmiddels is ie besteld en ik verheug me er al op om thuis rondjes te kunnen rijden