hoi meiden, Ik heb 2,5 week geleden een miskraam gehad, nou ja ik was 10 dagen over tijd en had toen al 2x een positieve test gehad. Sinds die tijd heb ik behoorlijke buikpijn. Ik dacht dat het er bij hoorde maar het blijft nu. Ik heb me vandaag ziekgemeld omdat ik zoon buikpijn had. Ik heb een aantal dagen geleden ook wat bloed verloren. Is het handig om langs de huisarts te gaan of hoort dit erbij? Ik heb de 2 dagen ook savonds verhoging, ongeveer 38 normaal zit ik rond 35/35.5. Wat denken jullie dat handig is om te doen?
Ik zou wel even bij de huisarts langs te gaan. Daar is hij voor, en dan kan hij even controleren. Lijkt me bij een miskraam niet meer dan normaal. Zo niet, dan kan hij je in ieder geval geruststellen!
Sowieso even bellen meid! Ik heb zelf 2x een vroege mk gehad en weet dat je VEEEEEL buikpijn kan hebben. Je voelt je dan echt lamlendig. Ben alleen bang dat ze niet veel kunnen doen. Bel gewoon maar even...dan hoor je wel wat je nu het beste kan doen of wanneer je eventueel bij ze terecht kan. Niet ongerust gaan zitten wezen hoor, helemaal niet nodig, ze hebben er voor geleerd (en lang ook). Sterkte meid! Elmo
Ik vind het zo vrezelijk om daarvoor langs eenarts te gaan. Ik weet dat het idd wel ff verstandig is. Maar strax wil je een onderzoek doen enzo.. en daar zie ik zo tegen op! Maar ja aan de andere kant moet ik niet zeuren. want hij ziet dat misscien wel dagelijks enzo maar ja... toch een grote stap...
Ik zou even naar de huisarts gaan, het kan duiden op een ontsteking, dit kan komen door een eventueel achterblijvend vlies na een miskraam. Ga niet te lang wachten want daar wordt het vaak niet beter van. Sterkte
Ja stel je voor....hihi Kan me voorstellen dat het even griezelig is maar als er echt wat mis is zijn de onderzoeken nog veel uitgebreider. Je zegt het zelf al...die draaid zijn hand niet om voor geslachtdelen hoor! Het is hun werk! Gewoon werk, niet meer en niet minder. Elmo *bellen dus*
Gelukkig! Hoop dat het afzakt vanavond! Heb je al een paracetamol geprobeerd en een paar uurtjes liggen? Kruikjes doen het ook altijd goed! En manlief liters thee op de bank laten bezorgen! Sterkte meid!