Ik heb het geprobeerd maar ik kan uit niets kiezen, sorry. Ik heb ook een hele lieve moeder en ze heeft veel voor mij gedaan maar mijn kindje krijgt haar eigen naam. Het is een nieuw mensje met haar eigen naam. En als je haar Durisa of Duranda, dan is het toch nog steeds geen vernoeming? Ik ga ook voor de Tessa Durita, dan is het echt een vernoeming naar je moeder.
Ik vind ze ook niet mooi, maar heb gekozen voor Durinda. Maar vernoemen kan ook als 2e of derde naam he!
Ik heb echt mijn best gedaan, maar kan elke naam nu wel noemen als de leukste, want ik vind ze alle even. Tessa vind ik ook niet heel leuk, Tess wel. En Durita doet mij direct denken aan de chips Doritos. Wat is de naam van je moeder? Edit: Durita dus..
Mijn moeder is naar haar oma vernoemd, die heette Duifje. Dat vond haar moeder (mijn oma) geen mooie naam en die las deze naam een keer in de krant, dus zo is dat gegaan. Maar ik weet niet waar het van oorsprong weg komt. Volgens mij is dat wel eens uitgezocht, zal het nog eens vragen
Sorry ook ik vind het niets. Ik heb een collega die Danuta heet. Misschien is dat een idee ? Hussel je net even een paar letters, lijkt er nog wel op maar is even net een iets gangbare naam