nieuwe vriendin ex ontmoeten

Discussie in 'De lounge' gestart door esme66, 30 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik wil alleen maar zeggen dat ik er enorm veel respect heb voor het feit dat jij je kinderen boven je eigen gevoelens plaatst. Dat zal niet altijd makkelijk zijn. Jij komt er wel!

2. esme66

esme66 Niet meer actief

Precies.! Ik geloof niet dat hij haar beter gaat behandelen..
    En ik kom er wel.! Ik verdien veel beter en ik sta ver, héél ver boven het gedrag van hem (en haar)
    Neemt niet weg dat het voor de kinderen ontzettend triest en verdrietig is, en dat ik alleen maar hoop dat zij het later een plekje kunnen geven..

3. esme66

esme66 Niet meer actief

Ze heeft trouwens zelf ook een klein kindje en ik bedenk me net dat ze in principe natuurlijk ook gewoon hier op het forum zou kunnen zitten.. nou ja, dat is dan maar zo..

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Zo wat heftig meid. Wat een idioot! En zij, heb ik ook geen woorden voor. Jij hebt beter verdient.

5. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Je bent tenminste eerlijk😉 zelfs al zou ze hier meelezen is de waarheid hard..

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dan hoop ik dat ze dit leest en weet hoe vies ze is. Hoe ver kun je zinken zeg? Wat een hel moet je kraamtijd geweest zijn :( ging hij zo ineens weg? Kindje van 6 dagen oud? Ik ben echt flabbergasted. Wat een sneue figuren...

7. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Wat een zak hooi die kerel.
    als ik die vrouw was wilde ik geeneens bij iemand zijn die zijn gezin met nieuwbakken baby verlaat. Zegt veel over haar ook. Heeft totaal geen zelfrespect dus. Sneu voor de kinderen.

respect voor jou meid. Lekker die kerel en haar in hun sop gaar laten koken.
    jouw gezin is belangrijk. Zij zeker niet.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wel goed dat je het gedaan hebt, Je komt er wel een wees trots dat je deze stap nu al kan zetten.

9. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Wat waxinelichtje zegt: als vrouw wil je toch niet bij zo'n vent zijn als je weet wat hij zijn ex heeft geflikt, dan heb je zelf ook een probleem met jezelf.

Wat zwaar voor je TS dat je je jongste nu al moet missen op momenten. Hoe vaak heeft hij je baby/je kinderen?
    Wat sta je er verder goed in zeg, ik weet niet hoeveel vrouwen dat zo zouden kunnen. Je bent een topper!

10. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    echt heel knap van jou, ik had het niet gekunt..
    ik geloof ik karma... bah hoe vies kun je zijn.

11. esme66

esme66 Niet meer actief

Je hebt gelijk, een vuistslag was het zeker.. Maar die hoef ik haar niet terug te geven, want ik ben er vrij zeker van dat mijn ex dat zelf wel gaat doen.. Je kunt wel weglopen, maar jezelf neem je altijd mee.. Zijn gedrag zal bij haar niet anders zijn, hooguit tijdelijk..
    Maar natúúrlijk had ik het evengoed graag gedaan, eerst even een spoedcursusje boksen en er dan een keer flink opslaan.. :):D

Dank je :)
    De baby is bij mij en gaat niet met ex mee.. Hij ziet hem wel hier thuis, maar ex is er mee akkoord dat hij vooralsnog niet mee gaat. Dat zou ik echt niet trekken..
    De oudste gaat elk weekend een dag.. Dat is pittig, vooral omdat ik weet dat zij er altijd bij is.. Dat doet onvoorstelbaar veel pijn.

12. Deliana

Deliana Niet meer actief

Respect voor hoe je met deze situatie omgaat! Wat een verschrikkelijke situatie zeg :( En dan ook nog eens moeten toekijken hoe je ex papa speelt voor het kindje van zijn vriendin.... Ik denk niet dat ik het zou kunnen. Echt respect en heel veel sterkte!

13. Killo86

Killo86 Actief lid

28 feb 2012
    173
    0
    0
    Nou idd!!
    Mocht ik dan toch zo vals en verliefd zijn dat ik wil dat een man zijn gezin verlaat voor mij dan moet hij na de geboorte nog minimaal een half jaar blijven!
    6 dagen ... Kun je toch niet maken?!
    Zou denken als 'nieuwe' vrouw nou als die verliefd is laat ie mij ook zo in de steek

14. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

Ten eerste ze zal als eerste denken.. Huh? Ben ik echt dikker dan haar.. Ff voor de spiegel gaan staan.. Heen en weer.. Ff aan jou denken.. En weer naar haar zelf kijken. Ja, Esme heeft gelijk, ik ben dik.. BAM!

Ten tweede dan mag ze zich rot schamen voor afpakken van iemand anderse man! Ze zal niet gelukkig worden. Ze zal over een paar maanden weer vrijgezel zijn!

Ik vind je een dappere vrouw, petje af hoe je met de stiuatie omgaat!!!!

15. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Pffff 'nieuwe vriendin' je bent wel erg aardig in je omschrijving van haar. Ik zou toch met andere woorden aan haar refereren. Ik zal ze hier maar niet plaatsen, wordt ik vast geblokkeerd....

Ik vind je heel sterk meid. Ik had zeker een flinke tets gegeven en die flapdrop van je ex ook. Maar heel goed dat je er boven blijft staan. Ik geloof ook in karma.

16. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Topvrouw jij!

Hij is gewoon een slappe zak die zichzelf nog wel gaat tegenkomen.

17. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Dit dus! Hoeveel zegt dit ook over die vrouw, vreselijk!

Voor jou veel respect dat je haar onder ogen bent gekomen! Snap dat je toch beeld wilt hebben wie die vrouw dan is bij wie je kind dan ook is als je kind naar zijn vader gaat. Ontzettend knap van je!

18. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik vind je erg sterk!
    En ik hoop dat je dit een plaats in geven en dat je over een tijdje, wanneer je er aan toe bent, een geweldige man ontmoet die jou met respect behandeld.
    Sterkte in deze moeilijke tijd. Hug

19. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Haha ik hoop maar dat ze dit leest. :p

Maar goed wij kennen natuurlijk de rest van her verhaal niet en geen idee of deze vrouw echt je man heeft 'afgepakt'.
    Hoe dan ook, het klinkt als een pijnlijke en vreselijke situatie die je niemand gunt. Sterkte!

20. esme66

esme66 Niet meer actief

Mijn ex is een 'volwassen' vent, die zijn eigen beslissingen neemt en daar zelf verantwoordelijk voor is.. Dus afpakken wil ik het niet noemen.. Wat hij heeft gedaan is niet eens in woorden te vatten, maar ik geloof in karma..
    Neemt niet weg dat ik ook geen hoge pet van haar op heb.. Als je zelf in de steek gelaten bent toen je zwanger was en je vervolgens in staat bent eraan mee te werken om een ander hetzelfde aan te doen ben je wat mij betreft van het laagste soort.

Deel Deze Pagina