Jup ik heb mijn dag niet. Alles zit tegen. rotweer, waardoor de lekkage die al in onze uitbouw zat weer is gaan lekken. We zouden al een maand geleden een oferte krijgen van een aannemer maar we horen maar niks. Donderdag heeft de auto het begeven. De kinderen worden oo niet vrolijk van binnen zitten en daarnaast heb ik vannacht ook gewoon niet lekker geslapen en was de weegschaal niet aardig vanmorgen! ... dus dat moest ik even kwijt. nu deze baaldag proberen naar het positieve te draaien...
Lekker met de kids naar buiten met regenlaarzen aan om in de plassen te gaan stampen! Zelf ook mee doen! Werkt hier altijd, kids kunnen lekker hun energie kwijt en je bent zelf ook lekker buiten!
yep. iedereen aan het snotteren, gisteren een belastingaanslag 2014 binnen (daaaaggg 613euro), het regent, de kids lopen te stuiteren alsof ze 3weken niks gedaan hebben en ik ben ongi. morgen een nieuwe dag.
Hier ook echt chagrijnig geweest vandaag.. Barstende koppijn ook en moe.. zo moe.. Ga dus zo maar mijn bed in.. Morgen nieuwe kansen..
Ik was gister heel vrolijk..maar vandaag gatver; ( ga met de kinderen na thomas de trein theater zoo geen zin in..eigenlijk meer bang me zoontje is 2 en half en hoop dat ie rustig blijft zitten Ben zoo moe helemaal geen zin om te douchen en aankleden Hoop dat ze het leuk gaan vinden dan hebben we toch weer iets goeds gedaan!
nou dan doe ik met je mee hoor ! Heb het totaal niet naar mijn zin al sinds gisteren niet hoor. Ik ben pas geopereerd en mijn man is gewoon een hele dag weggebleven gister terwijl ik hier stond met veel pijn en 3 kinderen . zweet dik op mijn hoofd. ik mag niet tilllen dus ben wel even uit mijn plaat gegaan.. en nu .. is het een stilzwijgende dag geloof ik... bah