Wij hebben een meisje van 21 maanden. Ik ben zelf geen meisje-meisje typ en draag graag praktische(maar wel leuke!)kleding. Daarbij hebben wij een boerderij(koeien) en onze dochter is elke dag veel buiten, ze gaat ook vaak mee op de trekker. Kortom, ze word dus snel stoffig/vuil. Daarom draagt ook zij makkelijke en praktische kleding. Vooral een overall met laarzen is hier onmisbaar om haar kleren te beschermen tegen vuil. Maar nu het niet meer zo koud is loopt ze bijna niet meer in haar overall. Heb daarom een dikke stapel spijkerbroeken voor haar in de kast liggen. Daarop draagt ze een leuk shirtje. Soms vind ik het jammer dat een jurkje of rokje zo onpraktisch is hier. Als ik zoiets heb, heeft ze dat alleen maar aan als we op visite gaan. Koop dus ook niet veel van dat spul, want ze groeit er zo weer uit. Moet wel zeggen dat ik daarom shirtjes wel graag lekker meisjes-achtig wil hebben, anders is ze net een jochie, haha! Vraag me af hoe jullie je dreumes-meisje kleden, lekker meisjesachtig of gewoon lekker praktisch. En waarom? Leuk als je een foto plaatst! Onze dame tijdens een boswandeling...Lekker praktisch gekleed, maar wel in meisjes-kleuren
Hier droeg ze op die leeftijd vaak een jurkje of rokje met legging, ook heel praktisch en comfortabel.
Bij kleintjes gaat praktisch en comfortabel vóór hip wat mij betreft. En praktisch kan ook gewoon leuk zijn. Idd jurkje met legging, of (evt gekleurde) spijkerbroek met een leuk shirtje. Ik hou niet van dat hele opgedirkte voor kinderen.
hier praktisch en girly. Mijn dochter droeg op die leeftijd ook rokjes met legging naar het bos of de kinderboerderij. Dat zou ze bij jullie thuis ook dragen. In mijn ogen maakt het niet uit of een spijkerbroek of een jurk vies wordt...wassen moet je toch. En mij lijkt een legging met een soepel rokje eerlijk gezegd comfortabeler zitten dan een stugge spijkerbroek.
Ik heb geen meisje maar ik zou voor lekker praktisch gaan. Ik vind kinderen vaak te volwassen gekleed. Ik vind het vaak leuk mooi en schattig maar een kind moet zich vuil kunnen maken. Ik zou dus voor praktische kleding kiezen maar daar heb je ook girly in. Ik vind hetgeen ze op de foto draagt enorm schattig. beetje back to the eighties en nineties. Positief bedoelt he Of ik zou wat afwisseling in de kast hebben hangen. Girly girly en praktisch girly
Hier wisselt het, er hangt en ligt van alles in de kast. Van stoere spijkerbroeken (die ik dus wel bij voorkeur aan doe naar het KDV en de BSO, worden over het algemeen veeeeel makkelijker schoon dan leggings hier) tot nette jurkjes. Zelf draag ik bij voorkeur een spijkerbroek met een shirt en eventueel een vest, maar mijn dochters hebben allebei toch een grote voorkeur voor jurkjes, glitters, bloemendingen, enz. Daar probeer ik zoveel mogelijk aan tegemoet te komen. Een spijkerbroek is btw lang niet altijd stug, de meeste peuterbroeken (en ook voor kinderen en volwassenen trouwens) zijn lekker soepel.
Hier is het toch wel heel erg meisjesachtig / hip denk ik. Vind het heerlijk dat ik twee levende (verkleed)popjes heb Ze dragen bijna altijd jurkjes met een vestje of jasje. Of een legging/tregging met een blouse.
Hier veel jurkjes. Vind ik handig en ML zeer leuk. Maar speeltuin ed is een broek weer meer handig. Dus kijk naar de gelegenheid
Haha Boommm zie hier dochter ook wel beetje als verkleedpopje . Nog fijner dat ze zelf ook een tut is die met de teentjes klaar zit om ze gelakt te krijgen! Ik hou er van om stijlen af te wisselen.. Hou van stoer, maar ook van lief.. Ze is in ieder geval altijd meisjesachtig! Ben vooral heel dol op jumpsuits in alle soorten en maten! Ze heeft maar 1 spijkerbroek inde kast, een skinny jeans maar praktisch nooit aan. Hier twee voorbeelden van hoe ik haar graag kleed. Bekijk bijlage 457055 Bekijk bijlage 457056
Mijndochter is nog jong maar ik hoop een mix te doen. Spijkerbroeken zijn stoer, jurkjes met haar strikjes weer super schattig. We hebben vlotte gympen en tuttige ballerina's
Hier echt een mix. Hip, lekker zittend, lief, stoer. O en overal mag in gespeeld worden. Ongeacht de prijs. Ik vind het altijd zo zielig als kinderen niet mogen spelen omdat ze "dure" kleding aan hebben. Ook in jurkjes van Bengh of Tommy mag ze lekker spelen en gek doen.
Oh dat vind ik ook altijd stom. Ik koop toch geen kleertjes om ze vervolgens niet te dragen?! Hier mogen ze ook in alles spelen. Of t setje nou 100 of 20 euro was.
Hier ook een combi van beide, het moet vooral ook praktisch zijn want dl is een hele actieve dreumes Eigenlijk bijna nooit rokjes en jurkjes, omdat die niet zo heel leuk staan bij dl. Wel vaak roze broeken/leggings of korte broek met maillot eronder. Met lieve clipjes of staartjes in het haar en haar eigen tas ziet ze er zelfs met een spijkerbroek nog echt als een meisje uit
Helemaal mee eens wat de speldjes/clipjes betreft. Hoe stoer of praktisch ook gekleed, met leuke speldjes/staartjes etc is het toch meteen écht een meisje.
Hier draagt dl ook een mix. Maar wat ik juist praktisch vind is een jurkje met een maillot. En wat betreft de speltjes en staartjes, zo leuk! Maar dl trekt het gelijk weer uit...
Onze dochters zijn uit zichzelf al behoorlijk meisje-meisje (al wordt dat bij de oudste iets minder..). Ze hadden beiden al vrij snel een eigen mening wat betreft hun kleding. Broekjes worden bijna niet gedragen. Met dit weer dragen ze dus jurkjes/rokjes/tuniekjes met een legging. Praktisch genoeg. Ik zou in jullie geval alleen wel voor niet al te lichte leggings kiezen..
Op die leeftijd bijna altijd een broek eigenlijk. Pas vanaf een jaar of drie (toen ze echt een eigen mening kreeg qua kleren) heeft ze bijna nooit meer een broek aan en alleen maar jurken. Daarvoor lekker zachte spijkerbroekjes met een leuk shirt erop. Wat ze aanheeft vind ik echt schattig, zo zag die van ons er ook ongeveer uit.
Ik ga meestal voor praktisch. Vaak heeft onze dochter een spijkerbroek of een ander makkelijk zittend broekje aan met een shirt. Ze draagt ook wel jurkjes met leggings maar dat zijn dan ook meestal wat stoerdere jurkjes van spijkerstof of joggingstof.