Hallo dames Gisteren bij de therapeut geweest en dit was eerst een intake gesprek heb mijn verhaal gedaan en wat de kno en neuroloog hebben gezegd. De therapeut vind het heel raar dat er geen fotos zijn genomen om echt dingen uit te sluiten en heeft deze aandoening ook nog nooit bij haar in de praktijk gehad. Dus ze zal de boeken er even op na slaan en dan volgende week maandag mijn spieren bekijken en als ze me kan helpen dan maken we een behandelplan. Maar denkt ze me niet te kunnen helpen en twijfels hebben of het echt wel een spieren kwestie is wat de neuroloog zegt dan wil ze me voor een second opinion in het ziekenhuis in Heerenveen hebben. En dan er ook blanco in gaan zegt ze. Dus ze staat volledig achter me en wil me heel graag helpen. Heb er een heel goed gevoel over en heb echt een super gesprek gehad met haar.
Wat fijn dat ze jou serieus neemt en graag wil helpen.. Nu maar hopen dat ze je snel kunnen helpen.. Je bent in ieder geval weer een stapje in de goede richting
Hallo allemaal, Ik wil ook graag meekletsen. We zijn eind oktober gestopt met de pil en wachten nu op ons eerste wonder. Woon in de omgeving Harlingen en wacht ook nog even met verder bekend te maken wie ik ben ivm onze omgeving
Vanochtend om 5.18 vond meneer dat mem wel genoeg geslapen had.. Lekker bij ons in bed genomen en hij viel weer in slaap.. Weer terug gelegd en zelf nog wat proberen te slapen.. Om 6.22 weer, memmem.. Weer op gehaald en hij viel weer in slaap tot kwart over 7.. Toen naar beneden en fles gemaakt.. Tegen 9 uur wilde hij weer op bed.. Half uurtje later compleet in paniek wakker.. Even lekker een half uurtje met hem in de schommelstoel gezeten.. Toen weer op bed gelegd en hij heeft tot 12 uur geslapen.. Toen broodje eten en om een uur of 2 nog een fles.. Rond 3 uur zou hij onder het spelen op de vloer gaan slapen dus op bed gebracht.. Zonet weer compleet in paniek wakker.. Weer even lekker rustig worden in de schommelstoel met zn 2-tjes en binnen 5 min. waren de oogjes alweer dicht.. Pff.. Ik hoop dat zn kiezen snel doorkomen.. Gelukkig heeft hij geen koorts en verder is hij wel vrolijk.. *Hoort memmem door de babyfoon* Tot later
Jilina.. Wat fijn dat je serieus word genomen! Hopelijk ben je snel van die rotpijn af. Gerdatjuh.. Jeetje, nu al kiezen? Wat een snelle jongen. Dv828 welkom hier! Hopelijk is het jullie snel gegund dat jullie een positieve test in handen krijgen! Hier zitten we momenteel weer in een ontwikkelingsfase volgens mij, alleen maar bij mama willen zijn. Niet meer alleen willen spelen.. Overal om huilen. Papa is niet goed meer. Alleen maar mama mama mama... Merk wel dat ze steeds probeert om zelf te staan (zonder dat ze haar ergens vast houd zeg maar) Maar goed, weinig tijd dus momenteel voor mezelf.
Bedankt voor jullie berichtjes! Afgelopen week flink de griep gehad, begin gelukkig nu weer op te knappen! Afgelopen week wel een droom gehad dat ik zwanger was... Heel bizar was het allemaal! Fijn weekend allemaal!
@samantha, hoe gaat het met afvallen?? wil het op het moment wel lukken nu je kleine veel mama tijd wil?
Ik denk tenminste dat het kiezen zijn.. Hij heeft 2 flinke bulten op zn kaken.. Hij is gelukkig nu weer wat bijgetrokken qua slapen.. Hij slaapt nu weer tot ongeveer 8.00 Tis hier wel een beetje stilletjes de laatste tijd
Dan zullen het idd de kiezen wel zijn. Gelukkig dat hij zelf de rust ook weer heeft kunnen vinden. En weer lekker slaapt. En dat het hier stil is komt vast door facebook. Vandaag weer naar de cesartherapeut geweest. Heb twee oefeningen meegekregen voor thuis. Ze vind mijn spieren in de schouders aan beide kanten wat gespannen de linker meer dan de rechter. Ik sta wat scheef naar de linkerkant, maar dat is bijna niet te zien. Ze hoopt dat het hier mee te maken heeft en dat ik na 6 behandelingen toch wel verbetering moet vernemen is dit niet het geval dan gaan we weer verder.
waar zitten die bulten dan?? Ninthe lijkt achterin ook 2 bulten onder te hebben, die voel ik ook en onder komt er een hoektandje en boven een tandje het is echt zielig
Miffy.. Afvallen? Wat is dat.. Haha nee ik blijf al een tijdje beetje hangen met mn gewicht. Ook iets te veel gesnoep weer sinds dylana haar verjaardag. Wil het vanaf volgende week weer oppakken. En dam proberen om savonds te gaan lopen. Gerdatjuh.. Zijn de kiezen al doorgekomen? Jilina. Hopelijk heeft het met je schouders te maken dan. Als dat betekent dat je na 6 behandelingen al een stuk minder pijn hebt! Hier gaat t verder wel goed. Dylana slaapt weer uit tot 08.00 uur sochtends. Word niet meer elke avond krijsend wakker, maar is overdag af en toe nog wel wat moeilijk.. Kan nog miet zo goed alleen spelen enzo. Ff fotootje spammen van mn mooierd! Ben ook wel benieuwd hoe jullie kindjes alweer zijn veranderd.. Bekijk bijlage 307787
samantha, jammer dat je blijft hangen in gewicht, je begon zo goed! succes volgende week met weer beginnen hier is Ninthe met der eerste keertje in monkeytown
Kiezen laten nog wel even op zich wachten denk ik.. Bulten zitten er nog wel, maar meneer heeft er nu geen last meer van.. Naast zijn onderste tandjes zit ook een bultje dus daar ook nog een tand binnenkort.. @samantha.. Alleen spelen doet onze kleine man ook weinig.. Hij is altijd binnen een straal van 2 meter bij me vandaan Soms heel vervelend, maar ja tis ff niet anders.. Als ik echt mijn handen even vrij moet hebben zet ik m in de box.. Alleen dan doet hij net of ik hem in de gevangenis zet haha.. Ik zal nog ff verder de was wegwerken.. Lijkt wel of er steeds meer bij komt haha.. "Laat maar lekker draaien....."