Nieuwe vriendinnen gezocht-clubje Friesland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door samantha1, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Miranda.. waar komt dat adoptiekindje vandaan? Wel een mooie tijd voor je zwager en schoonzus. Heerlijk met kerst aan elkaar wennen.. wel jammer dat jullie nog niet even langs kunnen.

Is dat onverantwoord? zo laat thuiskomen met de kinderen? Als ze er goed over kunnen? Nou is mijn dochter nog maar bijna 11 maand, maar als ik 'savonds nog ff weg wil ofzo.. dan doen we dat ook gewoon hoor. Dan leg ik haar van te voren meestal nog ff op bed.. Als ze er als ze iets ouder is niet goed tegen kan, dan zou ik het niet doen.

Vanavond lekker languit op de bank voor All You Need Is Love :D Zin in!

Fijne feestdagen meiden..

2. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    ik weet nog niet wat ik vanavond ga kijken, nog over na aan het denken maar ja ik heb nog tijd gelukkig :)

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Miranda ja zo is mijn zoontje dus ook! ik ga ook niet meer vaak op visite want daar moet ik constant achter hem aan rennen , hij opent alle lades en zit overal aan. :)

wat knap van je dat je je eigen brood kunt bakken , ik sta helaas ook niet vaak in de keuken omdat ik simpelweg er niet aan toe kom door mijn zoontje

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Happy welkom en andere dames die er bij zijn gekomen.

Wij waren gister bij een bruiloft in bolsward en mijn nichtje heeft haar pols gebroken tijdens het dansen dus was even heftig gelukkig was er een arts in opleiding op de bruiloft en die heeft meteen gekeken en gezien dat haar pols is gebroken en we zijn naar het ziekenhuis in sneek geweest, ik vond het zo sneu voor haar. We gaan dus morgen even op bezoek bij haar hoe het met haar is. En woensdag zijn we bij mijn moeder en donderdag ga ik mijn opa en oma uitnodigen voor eten dus het is erg druk momenteel dus misschien kan ik niet zoveel meeschrijven.
    Ik wens jullie fijne dagen en geniet ervan met jullie familie.

5. ylvi

ylvi Actief lid

9 dec 2011
    298
    0
    16
    Hallo iedereen!
    Ik ben nog niet echt aan het meeschrijven toegekomen hier, maar wil toch iedereen even fijne feestdagen wensen!

Sila24, ik herken het ook hoor! Onze dochter is nu 3 en heeft die fase ook gehad. Onze jongste is ruim 5 maanden en ik zie nu al weer op tegen die tijd.....

6. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Het ene kind is gewoon anders dan het andere kind. Daar verander je niets aan. Alleen proberen om er zo goed mogelijk mee om te gaan.

En hier herken ik dat wel hoor dat je niet aan bakken ofzo toekomt als je in zo'n fase zit. Jammer maar het is niet anders. Mss ben je een avondmens en kun je het dan doen.

Oh, Sila, wat sneu. Denk je even fijn naar een bruiloftsfeest te kunnen gaan.
    Wat lief dat jullie je opa en oma gaan uitnodigen. Veel plezier.

Adoptiekindje komt uit t.aiwan. Alles is goed gegaan. We hadden voor die tijd al foto's gezien en nu na het afhalen ook weer. Zo'n schatje.

Hier vandaag lekker relaxed aan. Heb lekkere taart voor vandaag en wat hapjes. Nog even wat spullen opruimen voordat morgen de familie komt te eten. Kids zitten nu voor de film Pietje Bel. Buurmeisje van 15 komt vandaag nog. Ze vind het altijd leuk om met de kinderen te spelen. Haar ouders liggen in een scheiding en de sfeer is daar om beroerd van te worden. Nou, kom maar lekker hier hoor. Zij kan er tenslotte ook niets aandoen.

Fijne kerstdag toegewenst.

7. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,

Ik heb niet alles gelezen, ga na de kerstdagen eventjes terug lezen. Ben nu gewoon te druk voor echt te reageren.

Ik wil iedereen fijne kerstdagen wensen.

groetjes van mij.

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Vanuit hier ook allemaal fijne kerstdagen!

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hey dames,

Hoe zijn jullie kerstdagen geweest? Wij zijn net klaar met eten en zitten nu lekker relaxed op de bank. Ik op de ipad en manlief op de ps3.

Gister heerlijk bij schoonmoeder gegourmet en vandaag thuis. Verder vanmiddag nog ff bij de ikea geweest.. Willen graag een nieuw tvmeubel.. Dus ff daar gekeken.. Maar konden nog niet gelijk iets vinden wat wij zouden willen.

Fijne avond nog!

10. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Hallo! Hier weer even een berichtje van mij. Ben niet een top reageerster... :)

Gister zijn we even naar ouders geweest en thuis gezellig samen lekker gegeten.

Vandaag naar Groningen geweest. Gezellig langs babydump om het laatste voor de kleine te halen. Alles is nu klaar voor de kleine alleen de le bebe itselfs nog!!!:p Ook nog even in de ikea rond geneusd.

Stiekem toch een beetje blij dat deze dagen weer om zijn.

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat leuk gismow.. Dat alles nu klaar is voor de baby!! Hoe laat was je bij de ikea.. Misschien heb ik je wel gezien haha.. Ik denk wel eens vaker als ik dan een zwangere vrouw of een moeder zie, goh zou die ook op t forum zitten? Haha...

12. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Poeh! Hoe laat waren we daar..... Zal half 2 ofzo geweest zijn. Was allang blij dat we om half 4 weer thuis waren. Ik had het allemaal al wel gezien. Rug werkte weer eens niet mee :( .
    Heb je verder nog iets leuks opgedaan daar?

13. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Jij hebt lekker geshopt voor de baby. Heerlijk. Doe maar rustig aan met de rug hoor.

Hier gister kerst met onze familie gevierd. Dit jaar bij ons. De laatste ging om half 1 de deur uit. Ogen hingen op half 7 haha.
    Maar wel lekker gegeten. Nog veel luxe bolletjes over van de bakker, njamnjam. Heb bijna een vriezerla vol, haha. Vanmiddag nog een restje huzarensalade opeten met een overgebleven tarwe vloerbrood.
    En morgen ga ik weer sporten om de kalorietjes te verbranden haha.

Vandaag een luierdag. Zometeen de was ophangen en rond 1uur begint home alone. Zoon lag gister in een deuk toen hij de eerste deel zag, haha. Zo leuk om te zien. Mn eigen jeugdsentiment :D

Fijne dag allemaal.

14. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    friesland
    Zo de feestdagen zijn alweer voorbij, de tijd vliegt.
    De jaar is altijd zo om vind ik. Deze week nog erg druk met visite, zondag mijn meisje 4 jaar. En dan maandag oud en nieuw gezellig bij vrienden vieren :) Jullie nog goede voornemens voor het nieuwe jaar? hier nog geen idee.

15. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    @ Miranda81: Altijd lekker zo'n 'derde kerstdag' maaltijd! :D

@Froukje86: Vast gefeliciteerd met je meisje. Dan gaat de tijd snel he ;)
    Goeie voornemens???? Euhm.... Hopelijk een voorspoedige bevalling en gelukkig worden met ons gezinnetje!!

16. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Gefeliciteerd voor de bijna jarige meid. Gaat ze na de vakantie naar school? Al een kadootje gescoord?

Goed voornemen: spaarbuffer bijspekken :D Zijn al een heel eind op weg. In deze tijd weet je maar nooit wat er gebeuren gaat. Zeker bij ons met een eigen bedrijfje in de bouw.

17. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    friesland
    ja ze heeft al een paar x proefgedraaid, dus hoop dat ze hele dagen ook leuk gaat vinden. ja tijd vliegt voorbij. nee morgen komt de eerst visite.

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey meiden hoe is het met jullie? hier alles ok alleen ben moe van afgelopen dagen , vandaag kwamen opa en oma, en ik heb een drie gangen menu voorbereid en ook nog een toetje en huis schoongemaakt, dus ben erg moe. Ik ga vanaf morgen proberen actief mee te schrijven.groetjes sila

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goedemorgen dames..

Sila... lekker uitrusten vandaag na al die drukke dagen!!

froukje.. zondag je meisje alweer 4 jaar. alvast gefeliciteerd..

Goede voornemens: afvallen! ik kan echt merken dat ik alle dagen thuis zit. Tuurlijk ga ik wel met dochter te wandelen..maar verder zit ik alleen maar wat op de bank of doe het huishouden.. en verder verveel ik me dan maar wat en dan loop ik gauw ff weer naar de kast om een koekje te graaien.

Ben 4 jaar geleden 32 kg afgevallen.. daar zitten er nu 10 kg bij aan.. dus wil die er sowieso af hebben..

20. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Sila, lekker druk gehad dus. Maar even bijkomen vandaag.

Froukje, mooi dat ze al wat heeft kunnen wennen op school. Niet gehuild?

Zo Samantha, knap hoor dat je toen zoveel bent afgevallen. Niet leuk trouwens dat je je verveeld. Ook hobby's? Ik ben zelf ook thuis en heb soms wel eens hetzelfde.

Wie weet eens een ontmoeting ergens plannen in het nieuwe jaar?

Deel Deze Pagina