Nieuwe vriendinnen gezocht-clubje Friesland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door samantha1, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    ja verjaardagen betekend meestap poetsen, gefeliciteerd alvast. :)

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Dankjewel!

Jah... oew vreselijk... en die kerstboom moet er ook nodig uit! ;) Had t vriendlief nog zo gevraagd maar tjah.. die kan moeilijk zijn nest uitkomen sochtends laat staan dat hij daar dan nog tijd voor heeft!

Nou..... ik zal los nu.... Mochten jullie een walm van bleek, ajax en cif ruiken.....

DAT BEN IK!!:D

3. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    friesland
    ik dacht al wat ruik ik :p

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Iedereen nog de beste wensen voor 2013.....

5. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Hallo dames,

Beertje gefeliciteerd. Geniet van je verjaardag in een schoon huisje ;)

Hier een paar leuke dagen gehad. Op nieuwjaarsdag gaan we altijd bij de ouders langs. En we zijn daarna nog bij vrienden geweest en hebben lekker chinees gehaald.
    Gister met zus in Drachten wezen shoppen en daar ook gegeten. Van 1 tot 9 uur in Drachten geweest. Heb spierpijn in mn armen van het tassen sjouwen haha. Heb mezelf ook nog een mooie orchidee gekocht. Zo lekker om jezelf eens te verwennen.
    Vanavond komt er visite. Al wat oudere mensen (rond de 50) maar zijn altijd heel gezellig en manlief werkt wel eens samen met hem.
    Morgenochtend sporten en tussendoor moeten er nog 2 vriezers ontdooid en schoongemaakt worden. Dweilen, wc's poetsen en ik wil een stapel was wegwerken zodat ik maandag daarmee klaar ben als we weer in het normale ritme komen. En ik wil ons bed nog verschonen. Oh ja, en de kerstboom staat hier ook nog. Maar vind dat altijd zo gezellig en staat op een plekje dat het ons niet in de weg staat.

Allemaal een heel fijn weekend.

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Beertje: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@Rianne: hee meis, jij ook hier? ;)

@Miranda: Lekker wezen shoppen in Drachten, heerlijk!
    Veel plezier met de visite vanavond!

Ik kom ook weer eens aanwaaien. De griep lijkt eindelijk op zn retour, begin me weer een beetje mens te voelen.
    Mijn zoontje is sinds nieuwjaarsdag bij opa en oma, wel stil in huis hoor!

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    *snuff snuff* wat ruik ik??? aaahh.. het is beertje, die druk aan het poetsen is ;) haha.. welkom! Leuk dat je mee komt kletsen.
    Fijn he, verjaardagen! Ik ben dan ook altijd erg fanatiek met poetsen.. eigenlijk zou ik dat standaard moeten zijn haha.. dan hoeft het met verjaardagen niet zo fanatiek :p

En ook al wonende in een klein dorpje tussen Heerenveen en Drachten.. zijn er veel hier haha..

Ylvi.. nou af en toe geven we haar wel iets waar koemelk inzit. Kan nog niet echt zeggen dat ze daarop reageert ofzo.. maar eind januari hebben we de provocatietest weer in het ziekenhuis. Maar voor de zekerheid wil ik met dylana haar verjaardag gewoon een koemelkvrij taartje maken voor haar, straks reageert ze er wel op en is haar verjaardag verpest.. dat wil ik niet!

Hopelijk is je jongste er ook snel van af! Je bent best wel beperkt in sommige dingen he..

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    ohjah.. beertje, gefeliciteerd!

Miranda81.. heerlijk wezen shoppen!! Lekker zeg.. en verder druk druk druk dit weekend dus. Jij ook een fijn weekend!!

Uk2011.. fijn dat je je een beetje beter gaat voelen! En kan me voorstellen dat het dan ineens stil is in huis.

Ik heb cupcakes in de oven te staan. koemelkvrij en ei vrij ( manlief is allergisch voor kippenei) vd week al een cake gemaakt.. die was erg goed gelukt. Maak nu cupcakes en wil ze dan gaan versieren met marsepein enzo.. ben benieuwd of ik dat kan haha.

Morgenavond lekker avondje met manlief weg. Even samen wat qualitytime.. ff drankje doen.. Dochter slaapt bij schoonmoeder :)

Fijn weekend alvast dames!

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja ik was er ook uk :)
    Fijn dat de griep op zijn retour is,daar heb je nu wel lang genoeg in gehangen.

Beertje gefeliciteerd...

Je zou haast een trolley aanschaffen dan hoef je geen tassen meer te sjouwen hihi

10. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Iemand hier die ook naar de info-avond komt van vk-praktijk Wolkom?

11. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    friesland
    ja hier ook altijd xtra poetsen met verjaardagen, dan is het wel weer lekker schoon allemaal. Gefeliciteerd met je verjaardag beertje.

ik ga niet naar de info avond, ben niet zwanger.

12. Liefebees

Liefebees Niet meer actief

Goedemiddag Dames! Hier nog een Fries! :)

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Hoihoi
    Hier nog een fries!!!
    Er is nog een groepje friezen waar ik ook mee klets
    Maaar mag ik hier ook mee kletsen???

14. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ondertussen zijn er drie plekken waar we kunnen kletsen!! :D

15. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    ja ik bin it paad bjuster ;)

16. Hike

Hike Lid

6 jan 2013
    12
    0
    0
    Friesland
    Ah leuk dit topic, mag ik dit gebruiken voor een oproepje?
    Ik zoek namelijk leuke contacten uit de buurt van Leeuwarden.
    Ben bijna 35 en mijn man en ik hebben twee kleine kindjes.

17. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een 31 jarige Drachtster met vier kleine kindjes. :D

Klets gezellig mee!
    Heb je jongens of meiden? Of van elk één?
    Hoe oud zijn ze?

18. Hike

Hike Lid

6 jan 2013
    12
    0
    0
    Friesland

Twee jongetjes, één van twee jaar en eentje van een half jaar.
    En jij vier stuks, mmmm wil ik ook wel!
    Jongens? Meisjes? En hoe jong? :)

19. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Zo.. Hier ook maar weer eens wat posten :) Doe dat veel te weinig..

We zijn allemaal weer zo goed als beter.. Kleine man is nog wat snotterig en in ben nog wat aan het hoesten..

Gisteren de kerst (sta-in-de-weg) boom en alle spulletjes weer naar boven gebracht.. Is nu best wel kaal haha.. Zal ook wel weer wennen..

Voor de verjaardagen heb ik alles wel redelijk schoon.. Maak meestal na de verjaardagen alles lekker helemaal schoon, wordt hier meestal wel een bende.. In en uit lopen van iedereen, pinda hier, chipsje daar.. De hond stofzuigt het meeste gelukkig wel haha, maar vind het toch altijd maar smerig op de vloer (maar vooral de wc) als we visite gehad hebben..
    Nu hebben we het geluk dat man en ik allebei een week na elkaar in augustus jarig zijn, zitten we meestal lekker buiten..

Over een kleine 2 maanden de 1e verjaardag van onze kleine grote man :D Zoals het nu lijkt komen er niet zoveel mensen.. Zijn helaas teveel mensen die alleen maar aan zichzelf denken..
    Voor onszelf vind ik het niet zo erg, maar een 1e verjaardag hoort toch wel speciaal te zijn..

Nou genoeg gezeurd :) Zal nog ff 2 manden was opvouwen en dan lekker op de bank, pootjes omhoog, nog ff lekker tv kijken..

Tot snel..

20. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twee meisjes, één van drie jaar en één van bijna anderhalf jaar.
    Twee jongens van acht weken. :D :cool:

Deel Deze Pagina