N.a.v. Het onuitstaanbaar-topic: wie vind je juist heel erg leuk? Ik begin: Derren Brown Jack Whitehall Joep van Deudekom & Rob Urgert Marc Marie Huijbregts Chantal Janssen Geer & Goor (erg, maar het is zo) Louis Theroux
Richard Hamilton James May Jeremy Clarkson James Spader Tommy Flannagan (Sons Of Anarchy) Whoopi Goldberg Nayib Amhali Raymond ( van Raymond is laat) Herman Finkers Arie Koomen Urbanus Katy Seagal (Peggy Bundy) Adam Savage Jaimie Hyneman En nog veeeeeel meer maar dan wordt de lijst erg lang
Derren Brown inderdaad! Youp van't Hek Jan Marijnissen Geer en Goor Brigitte Kaandorp Herman Finkers Anthony Hopkins Martijn Krabbe
Katherine Heigl Emma Stone Sarah Jessica Parker Kate Hudson Goldie Hawn Jamie Dornan *Nomnomnom* Gerard Butler *Nomnomnomnom*
Oeh. Ik krijg van Gordon juist altijd dik kippenvel. Zal heus geen slechte vent zijn, maar na dat programma dat hij verschillende vakantieoorden afging heb ik echt een afknapper gekregen.
Geloof het of niet: Georgina Verbaan! Ze speelt meestal de vreselijkste rollen, maar ik vind haar buiten het acteren om echt een toffe, sterke vrouw. En Edith Bosch heeft bij mij een hoge gun factor. Zeker na Sabotage en Expeditie Robinson
Jochem Meyer Jan de Hoop (vooral op twitter ) Gerard Ekdom en er zijn er vast nog wel meer, maar daar kom ik zo even niet op.
Ik denk dat Angelina Jolie niet alleen mooi van buiten is, maar ook van binnen. Ondanks dat ik het muziek van Beyonce niet leuk vind, vind haar ik drive en werkethos om te benijden. Zij laat zich door niets of niemand stoppen. Na een aantal docu's over haar gezien te hebben kan ik alleen maar respect voor deze dame hebben.
Peter Heerschop bij 538. Sharon den Adel (within temptation) vind ik een mooie vrouw. Monic Hendrickx vind ik een goede actrice. Dames voor na vieren, alleen al hun vertolking van fields of gold, tot tranen toe geroerd. Paulien Cornelisse Susan Smit Guido Weijers Sandra Bullock
Ik las al eerder Joep van Deudekom en Rob Urgert. Geweldig duo en ik ben blij dat ze weer een plek bij de publieke omroep hebben gekregen. Altijd lachen! Het meest lachen we hier om de Kwis waar ze samen met Jeroen Woe en Niels van der Laan zo geweldig goed zijn. Ik ben wel voor de cabaretiers met inhoud Javier Guzman, Dolf Jansen, Jan-Jaap van der Wal...