Ik ben daar ook niet zo goed in. Ik heb contact met een aantal vrouwen, ze zitten in de ongedefinieerde categorie 'tussen kennis en vriendin in'. In de plaats waar ik woon ken ik wel mensen inmiddels, maar bij niemand zou ik langs gaan en dat mis ik wel een beetje. Ik heb ook babyzwemmen gedaan, maar er waren maar twee andere vrouwen bij en daar had ik absoluut geen klik mee. Heb ik les in een bepaalde sport, maar de dames die bij mij op les zitten, zitten allemaal in een andere levensfase. Ook vrijwilligerswerk gedaan, maar daar heb ik ook niets aan overgehouden. Het blijft lastig hoor.
Ben ik het niet mee eens. Heb baby zwemmen gedaan, zwangerschap gym. Maar de mensen die daar komen zoeken geen vriendschappen is mijn ervaring. Ik doe vrijwilligerswerk, anders vrijwilligers zijn alleen maar oudere dames. Ik vind ook erg moeilijk. Vooral als je zelf niet makkelijk contact legt.
Hier iemand uit de omgeving Groningen.. Lijkt mij ook leuk om te mailen, appen etc etc. En wie weet een keertje thee of koffie leuten.
Hier iemand uit Maarssen. Inmiddels wonen we hier een half jaar dus nieuwe mensen ontmoeten, altijd leuk