Gisteren mijn tante overleden.

Discussie in 'De lounge' gestart door pnirmal, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wist dat ze ziek was vorige week werd er k vast gesteld twee maanden geleden was ze uit bed gevallen tijdens de verzorging. En bleek ook een longontsteking en zo te hebben geopereerd aan heup. Ben toen op bezoek geweest ze sliep.

Dit is geen gewone tante dit was een tante die altijd kind is gebleven. Zwaar verstandelijk gehandicapt. En heb haar dus heel mijn leven vaak gezien. Op de laatste jaren na na dat ze naar een afdeling ging voor gehandicapte mensen. ZE is altijd kind gebleven ze was gelukkig met poppen wel kon ze gelukkig soms een boodschapje doen en ging dan de stad in soms op zondag ging ze bij familie langs om een bakkie te drinken en om ( zakgeld) Tot vier jaar terug toen werd ze zieker en zieker en eindigde in een rolstoel.

Was met mijn dochter bij de ha toen mijn moeder belde( haar zus) En toch had ik het te kwaad ik weet dat het beter is maar het is geen volwassenen voor mijn gevoel dat heen is gegaan maar een lief kind.

Ze heeft lang bij oma gewoond tot het niet meer kon oma woord 84 in juni. Dus ze heeft de vrijheid gehad van gewoon thuis zijn en elke verjaardag vierde ze mee en ze genoot ook nog van sinterklaas ze had het verstand van een kind van een jaar of 2/3 hoog uit. Ze kon gelukkig wel praten en soms werd ze woedend zo als elk kind en kreeg ze straf ga naar je kamer.

En toch heb ik gisteren gehuild en mis ik haar zo erg. Niet dat ik veel kwam de laatste jaren. Eigen kinderen kinderen vonden het niet zo fijn bij andere verstandelijk gehandicapten maar met haar verjaardag en met kerst en als ze in het ziekenhuis lag ben ik geweest.

Toen ik werd geboren wilde ze haar zus na doen ze wilde ook een kindje en dan liep ze met kinderwagen en pop door de stad. Wat was ze een schat.

Lieve !!!!
    Waar je nu ook bent.
    Ben blij dat ik je hebt gekend.
    Ieder leven is er een.
    Waar je nu ook bent.
    Ben blij dat ik je hebt gekend.
    Rust in vrede.
    Lief kind.
    Zal je missen.

Maar het maakt verder niet uit ik wilde het even kwijt. :(

2. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Hè meid dat is heel verdrietig voor jullie. Veel sterkte gewenst en gecondoleerd.

3. dekilene

dekilene Niet meer actief

Gecondoleerd heel veel sterkte!

4. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.567
    2.031
    113
    Gecondoleerd en sterkte

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dank jullie wel. Heb echt het gevoel als of er een kind overleden is. Ze is net geen 64 geworden ze zou in april 64 geworden zijn. En weet ook dat het beter voor haar is maar het is zo snel gegaan wilde deze week nog langs gaan om gewoon even bij haar te zijn. Gisterenochtend kreeg ze waarschijnlijk een hartaanval en is niet meer te redden geweest. Het is wel goed maar het voelt niet goed. Nog niet.

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ooh niet leuk!! Sterkte en gecondoleerd meid!!

7. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    :( Sterkte en gecondoleerd!

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd, wat verdrietig! Gelukkig heeft je tante veel fijne momenten gekent in haar leven als ik het zo goed lees.

9. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Gecondoleerd

10. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Sterkte en gecondoleerd!

11. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Gecondoleerd. Wens je veel sterkte toe.

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Gecondoleerd meis!

13. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Gecondoleerd heel veel sterkte komende tijd.

14. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Heel veel sterkte en gecondoleerd...
    Pluisje

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Gecondoleerd meid, sterkte.

16. Smiley24