Dingen te doen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 19831, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 19831

19831 Actief lid

16 mrt 2012
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal.

Ik heb een vraag zit al paar weken thuis voor mijn rug en waarschijnlijk nog langer wordt helaas maar erger. En mag voorlopig geen auto rijden dus kan ook niet werken. Hebben jullie nog leuke ideeën om me niet te vervelen?

2. topper12

topper12 Niet meer actief

Hè bah, wat vervelend! Heb tijdens de vorige zwangerschap ook verplicht thuis gezeten en kwam de dag door met tijdschriften lezen, tv-series kijken, creatief bezig zijn. Je zou eventueel een tijdelijk (goedkoop) krantenabonnement kunnen nemen. Ik weer niet of je creatief bent maar je zou van vilt een mobiele kunnen maken of een wagenspanner voor in de kinderwagen. Knuffels haken, schilderijtjes maken voor de babykamer, eindelijk alle foto's inplakken die al jaren in de kast liggen of digitaal fotoboek maken...

Nog meer inspiratie nodig? :D

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ow vervelend
    Films en series kijken?

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    ik zit ook thuis. ik ben een 9 maandenboek aan het maken met de dingen voor de geboorte, foto's van gekregen spulletjes, familie babyshower echo's afspraken. Ook ben ik een geboortetegel aan het borduren. aanbiedingen aan het afstruinen, geboorte kaartje zelf aan het maken. Gisteren geboorteplan gemaakt. Klein beetje huishouden. oude spulletjes uitgezocht. Inderdaad ook tijdschriften en boeken aan het lezen (momenteel karin Slaughter). Soms kruipt de dag, soms gaat het snel... Hopelijk zit er wat tussen :)

5. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik ben fulltime aan het zwangeren zeg ik altijd maar :D. Ik ben 'huisvrouw' sinds een paar maanden, dus hele dagen thuis. Gelukkig maar ( blijkt nu! ), want mijn zwangerschap gaat niet geheel over rozen.
    Eerste trimester hele dagen misselijk en braken, dus nog steeds niet helemaal fit ( nog zo nu en dan braken ), maar inmiddels ook rugpijn en een wat trekkerig gevoel rond de baarmoeder. Dus erg druk kan ik niet doen.

Inmiddels rommel ik lekker wat in huis. Beetje poetsen, series/films kijken ( en ook bewust even gaan zitten in plaats van zoveel mogelijk op de been blijven ) en creatieve dingen doen. Ik maak wat dingen op de naaimachine, schrijf op mijn blog of in mijn 9-maanden boekje.
    Tot op heden vermaak ik me wel :).

Misschien kun je zo nu en dan als uitstapje even buiten de deur een bakje koffie doen of lunchen? Al dan niet met iemand... Maar even alleen met een goed boek elders zijn is ook fijn!

6. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Tja, ligt een beetje aan hoe handig je bent, maar ik heb letters gemaakt voor op de kleine haar kamertje van hout en daarna geschilderd, ik ben nu met een bord bezig voor mijn sieraden (soort sieraden rek), voor in de keuken heb ik een memobord gemaakt.

Ik weet niet hoe ver je bent, maar je kunt ook alvast met het kamertje beginnen bijvoorbeeld door een 'moodbord' te maken. Ga woonbladen kopen en zoek inspiratie voor de babykamer.

Ik heb nog geen verlof (dit is mijn laatste week) maar ik zit altijd boordevol ideeën. Ik heb nog zoveel in mijn hoofd zitten dat ik waarschijnlijk zwangerschapsverlof te kort kom! :D

Deel Deze Pagina