Ik heb hier een mutsy transformer heb de adapters voor de maxicosi erbij maar hoe krijg ik de maxicosi autostoel er nou op snap er niks van
Hey Flower, Ik neem aan dat je de adapters er al op hebt, dan kun je de maxi cosi er zo opklikken. Wil dit niet.misschien dat je ze dan er verkeerd in hebt. Had ik ook. Het is even priegelen. Maar het moet lukken. Suc6
Hey flower, Zit al een possje met het voorhoofd op de scherm te kijken, maar de adapters zitten idd goed.Heel vreemd....Je zal zeggen dat het moet passen zo. Zal de andere reacties even afwachten. Heb je trouwens geen boekje erbij? zal hier nog eens ff kijken...
oke, al geprobeert....eerst het handvat van de maxi cosi omlaag te doen, en hem er dan op te klikken. anders zal ik het ook niet meer weten. Lastig, kun je ook niet teruggaan om uitleg?
De autostoel ziet eruit alsof ie ook van mutsy is! Die hebben wij ook en die kan je zonder adapters erop klikken! Aan de zijkant heb je 2 'pinnen' deze moeten precies in de 2 openingen vallen van de kinderwagen. Dan moet je de autostoel erin 'duwen' en dan klikt ie vast!
anders even op de site van mutsy kijken voor gebruiksaanwijzing, neem aan dat die wel op de site staat. misschien zelf wel met foto of filmpje
Nee dat luky ook niet. . Het is een safe 2 go stoel en een mutsy trangerange ofzo... Zijn nu al 2 uur bezig
Volgens mij heb je een Mutsy Transporter (tenminste zo te zien op de foto) en gebruik je nu de adapters voor een autostoeltje van het merk Maxi Cosi. Deze kun je niet gebruiken voor het Safe 2 Go stoeltje.
idd maxi cosi adapters zijn alleen voor het merk maxi cosi. Rij anders met de wagen en autostoel langs een babyzaak, kun je daar vragen hoe...
Die witte vierkante knoppen moet je daarvoor induwen, allebei tegelijk, dan zouden ze eraf moeten kunnen.