Goedemorgen allemaal, Via een ander forum ben ik een hele tijd geleden op dit forum terecht gekomen en me toen ook aangemeld. Maar heb me nog nooit voorgesteld of meegekletst doordat ik tot voor kort nog niet echt van deze zwangerschap kon genieten. In februari van dit jaar is namelijk ons dochtertje Kylie overleden aan een zeer zeldzame en agressieve tumor, ze is 23 maanden oud geworden. Dus ondanks dat dit babytje natuurlijk meer dan welkom is, is het gevoel een hele tijd heel erg dubbel geweest en wat net even wat meer de verdrietige kant op ging. Maar inmiddels kan ik heerlijk genieten van het getrappel en de salto's die deze kleine maakt en zijn we inmiddels ook begonnen met het opknappen van de baby-badkamer, want slapen doen ze daar toch niet bij mij Dus vandaar dat ik nu echt mee kom kletsen, of in ieder geval poging tot want volgens mij is het hier heel actief Groetjes Wendy
Hoi... Ik heb je verhaal gelezen met een brok in mn keel. Het lijkt me dat niets erger is dan je eigen kind te moeten verliezen!! Ik hoop dat je de kracht hebt om toch nog van deze zwangerschap te genieten... Dat je sterker wordt van je ervaringen! En dat je een inspiratiebron mag zijn voor anderen. Succes en vergeet je meisje nooit! Liefs jufaman
Wat een verhaal! Vreselijk! Hoop echt dat je de kracht kan opbrengen om te genieten van deze zwangerschap! Wens je veel sterkte, maar ook veel geluk! En welkom hier