Wij wonen nu bijna 15 jaar samen en onze droger is dus ook al zo oud. Het is een bauknecht. Nu droogt hij niet meer zo goed en er komt steeds water onder uit de droger. qua leeftijd zal hij ook niet zolang meer meegaan dus een dure reparatie vind ik zonder van mijn geld. Dus een nieuwe condens droger zoeken. Iemand tips?
Ja verschrikkelijk.... 😨 Wij hebben een hele goedkope. Een indisit. Draait perfect. Sta er van te kijken. Ben benieuwd hoe lang die mee zal gaan. Hier voor een miele die maar 7 jaar meeging. En erg duur was. Laten maken was dus duurder dan deze nieuwe.
Onze Indesit droger is nu al zeker 6 jaar oud en doet gewoon wat ie moet doen. Er is 1x een monteur bij geweest maar dat was achteraf mijn eigen schuld.
Ik heb oom al jaren geen droger We gaan nu verhuizen en kleiner wonen heb dus geen grote zolder meer om te drogen vandaar maar een droger
We hebben een gaswasdroger van Pirouwet. Was is een stuk sneller droog en de kosten per droogbeurt zijn een stuk lager.
Heb een samsung droger. Met 59min is mijn handdoeken kurkdroog. Filter hoef ik niet bij iedere droogbeurt te legen. Erg tevreden over