Ik zou ook ff kijken hoeveel herrie hij maakt. En verder.. een die halve programma's kan draaien. Dat kan mijn lieve eco bubble niet.
Weet niet of je ook veel gebruik maakt van een droger? Het is niet handig om een wasmachine van 8 kg te hebben en vervolgens een droger waar maar de helft in kan. Ik heb mijn droger en wasmachine op elkaar afgestemd.
Hier ook een samsung variant net voor de eco bubble. Erg tevreden over, vooral omdat ie in aanschaf nogal veeel voordeliger wat dan een miele of AEG. Dus als ie dan 6 jaar draait in plaats van 10 jaar, tja misschien is dat juist wel voordeliger in verband met technologische ontwikkeling. Je weet het nooit.
Ik heb (nog) geen droger. We hebben nu een onbekend merk wat het zes jaar heeft gedaan. Hoop dat we met de nieuwe wasmachine ook dat aantal jaar minimaal zullen halen
Had hiervoor een goedkope zanussi, en die heeft het 9 jaar gedaan en deed het ook nog wel, maar ik vond dat ie afgeschreven was en economisch voordeliger om een nieuwe aan te schaffen(hij begon ook rare geluiden te maken bij centrifugeren). En mijn buurvrouw met haar miele heeft er om de haverklap wat mee. Nou valt dat allemaal wel onder garantie maar je zit er toch maar elke keer weer mee.
Ah, mooi! Er is al een topic, dan hoef ik geen nieuwe te openen. Mijn vriend en ik gaan (hoogstwaarschijnlijk) verhuizen. Naar een groter appartement, HOERA!! .. in dat grotere appartement hebben we plek voor een wasmachine! HOERA!! Nu het dilemma. Ik wil gewoon een 8 kilo wasmachine, maar hij wil een 6 kilo. Zo'n kleintje die je van boven open moet doen. Hij zegt; "in dit appartement hebben we er misschien plek voor, maar in ons volgende appartement niet." Wat zeggen jullie?
Ik ben gek op mijn eco bubble Ik draai veel verkorte programma's, alleen als hij echt vol zit (7 kg trommel) zet ik hem op eco bubble.
Er is een leuke aflevering van De Rekenkamer over wasmachines. Zeker de moeite waard om even te kijken. Een wasmachine moet voor mij voldoende wasprogramma's hebben, uitgestelde start, minimaal 7kg, kort programma en niet teveel herrie maken tijdens het centrifugeren. Wij hebben nu een Bosch, heel fijn ding. Voorheen een AEG gehad en dat ding was echt waardeloos
Wij hadden een hele dure aeg die d'r de brui aan gaf net na de garantie. Wij hebben niet een hele dure, ik geloof van indesist ofzo maar we hebben extra garantie er bijgekocht, dus 7 jaar volledige garantie. Ik was in totaal iets van 350 euro kwijt. 7 kilo, toeren apart in te stellen, timer, kookwas (95) en veel diverse programma's. Dat waren de dingen die ik belangrijk vond. En als hij snel stuk is wordt hij of binnen 24 uur gemaakt of vervangen dus ik vind het allang best.