Je kan ook altijd centrifugeren... dus ook dat hoeft geen probleem te zijn. Ik heb overigens een bosch en ook gewoon zelf de keuze van temperatuur in te stellen hoor. Ik ken echt geen een wasmachine die dat niet heeft. En tegenwoordig hebben ze een ander systeem voor de trommels waardoor ze amper lawaai maken nog, moet je zoeken naar koolborstelloze wasmachines
Ik zoek via Kieskeurig ,grote vergelijking site. Dan kun je voor een apparaat filteren wat je nodig hebt Ook hoeveel herrie er gemaakt wordt bij centrifugeren kun je filteren Met een Fijnwasprogramma wordt natuurlijk niet veel gecentrifugeerd anders ligt je zijden shirt lekker in de kreukels. Zou daar echt even kijken. Hoef je ook geen gebruiksaanwijzingen meer door te spitten
Ik dacht dat de rekenkamer ooit wasmachines onder de loep heeft gehad, misschien kan je het via Google terug vinden. Maar de conclusie was dat je beter een goedkopere wasmachine kan kopen
Er is ergens een site waar witgoed monteurs hun ervaringen met oa wasmachines delen. Op basis daarvan hebben wij laatst een Beko 8 kg aangeschaft. Geen whirlpool op lg iig, maar Google het even. Toen ik de monteur voor onze wasmachine afbelde en zei dat ik een Beko had gekocht zei hij letterlijk "dan spreek ik u nooit meer". Schijnen niet kapot te krijgen te zijn en ze zijn niet duur. Maarre.. op 30 graden wassen zoveel) is toch niet goed?
Lees op veel plekken dat met 30 graden lang niet alle bacteriën gedood worden. Ik was altijd op een hogere temperatuur. Schoonmaak doekjes, washandjes en handdoeken, beddengoed en zo allemaal op minimaal 60 graden.