Dinsdag begaf onze wasmachine het. Indesit, ruim 10 jaar oud. En toen kwamen we pas echt Indeshit! Gelijk een nieuwe besteld en betaald bij BCC. Betrouwbaar bedrijf zou je denken. High service, low prices. Had ik eerst maar Gegoogled om reviews over dit bedrijf.Wasmachine zou woensdag geleverd worden. Kreeg een bestelbevestiging en een tijdvak waarin geleverd zou worden. Nooit iets geleverd! Gebeld met BCC. Ja, de betreffende wasmachine is niet meer leverbaar! En dan laat je niks van je horen? We hadden notabene al betaald en hij stond op voorraad op hun website! Probeerden ze ons een duurdere wasmachine aan te smeren welke pas een week later leverbaar zou zijn. Terwijl wij juist zo snel mogelijk een wasmachine thuis willen hebben ivm kinderen en veel was. Order dus gecanceld en het geld zal teruggestort worden (wat volgens reviews wel eens 5 weken of langer kan duren!) Toen een bedrijf opgezocht waar je achteraf kunt betalen en waar ik veel vaker iets bestel. Mijn zusje had er tevens goede ervaringen mee toen zij haar wasmachine daar bestelde. De Wehkamp. Bestelbevestiging gekregen. Wasmachine zou gisteren geleverd worden. Kon de chauffeur volgen. (Dat is wel grappig overigens.) Zou bezorgen tussen 14.30 uur en 16.30 uur. Dit werd later bijgesteld naar tussen 20.30 en 21.30 uur. En toen zelfs naar 22.15 uur. Je raadt het al: geen wasmachine! :x Direct Wehkamp klacht ingediend dat de bestelling niet was bezorgd, omdat ik hun factuur wel al keurig had ontvangen en deze binnen 7 dagen diende te betalen. Bestelling zou nu vanmorgen geleverd worden. Niet dus! Mijn vriend (ik lag ziek op bed) gebeld naar PostNL. Blijkt het nog steeds in hun depot te staan? Ze hadden hem per abuis niet op de planning gezet voor vandaag. Terwijl ik een bezorgbevestiging van hun had ontvangen dat ze tussen 09.00 en 10.30 uur zouden bezorgen! Ik zag in de status van de link in de bezorgbevestiging op een gegeven moment al weer staan Probleem.....En toen kreeg ik alweer een vermoeden. Ze zullen nu maandag leveren. Zeggen ze. Intussen zitten wij nog steeds zonder wasmachine, een kapotte wasmachine die ze mee zouden nemen en die sinds dinsdag al bij de voordeur staat en moet ik steeds met de was slepen naar mijn mam. Wehkamp weer bericht dat we de wasmachine nog steeds niet hebben ontvangen. Moeten zij hun bezorgdienst maar aanspreken. En afwachten wanneer we dat geld van BCC terug ontvangen. Hoop toch echt dat de wasmachine maandag wel bezorgd wordt!
Wij hebben onze wasmachine en droger bij scheer en foppen besteld alles op tijd geleverd en keurige service moet ik zeggen. Het is zo vervelend als je niet kan wassen vooral met kleine kinderen hier de ene dag besteld en de andere geleverd. Ik hoop dat ze hem snel komen brengen en dat je weer gewoon kan wassen
Balen zeg! Hier met zowel BCC als Wehkamp altijd goede ervaringen, maar kan me voorstellen dat je hier erg van baalt.. Hopelijk heb je snel de wasmachine binnen!
Wat ontzettend balen! En 1 van de redenen waarom ik dit soort dingen liever in de winkel zelf koop. Dat de BCC je ineens iets duurders aan wil smeren klinkt mij bekend. Ik moest vorig jaar een nieuwe droger, had er 1 op hun site gezien, maar wil ze dus altijd in het echt zien voor ik het koop. Naar de winkel gegaan, hadden ze die alleen nog online te koop, maar het was veeeeel beter volgens de kopen om een duurdere en dus zuiniger in gebruik te nemen. Daarvoor bedankt en het thuis uit zitten rekenen, met kosten verbruik zou ik met de duurdere en goedkopere op de langere baan net zo duur uit zijn. Vervolgens naar een andere zaak gegaan en daar hadden ze m wel Ik hoop dat maandag je machine komt en dat je snel je geld terug hebt!
Aha.. Je hebt last van de wet van Murphy. Wat er maar fout kon gaan, gaat fout! Overigens, ik had ooit iets besteld en dat moest ook binnen 2 dagen bezorgd worden. Je raadt het al.. De hele pallet was kwijt! Het ergste vind ik altijd, je blijft speciaal thuis. Bel dan! Sorry, het wordt een dag of 2 later. Zo moeilijk is dat niet.
Ik heb al mijn witgoed bij modern.nl besteld. 10u 's avonds besteld en de volgende dag had ik ze om 13u binnen. Ik vertrouw BBC niet, maar heb ook slechte ervaring met BBC.
Hier onlangs ook een slechte ervaring gehad met PostNLExtraHome (van de grote pakketten) Let op: het ligt dus NIET aan de Wehkamp, maar echt aan PostNL Hieronder mijn verhaal. Heb hem wat aangepast want hij ligt inmiddels bij PostNL als klacht. Op 19-5-015 heb ik een Keter kussenbox besteld bij bol.com welke via een externe leverancier (via Post NL Extra Home) geleverd zou worden. De 1e levering stond gepland voor 20-5-2015. Ik heb een vrije middag genomen om die dag de levering te kunnen ontvangen, maar helaas....om 19.30 uur 's avonds kreeg ik een sms dat er niemand thuis was en ik nieuwe afspraak kon maken. Dit terwijl ik gewoon thuis op de bank zat! OK...kan gebeuren, dus een nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag 22-5-2015. Ik heb de gehele dag de levering gevolgd via het systeem van Post NL Extra Home en tot mijn grote verbazing zie ik opeens na het verversen van de pagina dat het wederom niet gelukt is om de bestelling af te leveren. Ik heb direct contact opgenomen met jullie, maar ik werd doorgestuurd naar het externe bedrijf Het externe bedrijf heeft contact opgenomen met Post NL Extra Home welke mij vervolgens enige tijd later terugbelden. Er werd aangegeven dat het pakket in een vrachtwagen zat met 1 bezorger terwijl er 2 nodig waren voor het pakket en dat de chauffeur daarom de levering niet bezorgd had. OK...kan ook gebeuren, dus een afspraak gemaakt voor poging nummer 3. Deze zou plaatsvinden op dinsdag 26-5-2015. U kunt het vast al raden...ook deze afspraak ging niet door. Ik ontving namelijk 's morgens een e-mail waarin werd aangegeven dat er diezelfde dag nog contact opgenomen zou worden met mij om een nieuwe afspraak in te plannen in verband met 'een storing'. Enige tijd later werd ik door Post NL Extra Home gebeld voor het maken van een nieuwe afspraak. De smoes was dit keer dat het pakket, door 2e pinksterdag, niet op tijd in de juiste vrachtwagen was gezet. Na het maken van een 4e afspraak werd mij beloofd dat het nu écht goed zou gaan en ik ontving 1000x excuses. De nieuwe afspraak stond gepland voor vandaag, 28-5-2015. Tja....en dan kunt u het vast wel raden, want ook vandaag werd er wederom niets afgeleverd!!!! Wederom bij het verversen van de pagina om 17.45 uur zag ik dat er om 17.44 uur was aangegeven 'probleem' en dat er niet bezorgd zou worden. Ik heb direct de klantenservice van Post NL Extra Home gebeld en daar werd mij verteld dat elke chauffeur bij vertrek naar de volgende locatie moet checken of het pakket in de wagen is. Dat was in mijn geval dus niet zo en daarom is de chauffeur niet langs geweest. Inmiddels ben ik er zo ontzettend klaar mee dat ik Post NL Extra Home heb verzocht het pakket retour te sturen naar de externe verkoper. Na het opnemen van 3 vrije dagen (1 dag was er iemand thuis) ben ik er inmiddels zo ontzettend klaar mee dat ik niet nogmaals een vrije dag op ga nemen. Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in dat het pakket mij ooit nog zal gaan bereiken. En dan nu het toppunt....de bestelling bij bol.com was dus geannuleerd en we hadden de kussenbox bij Wehkamp besteld met het idee dat deze met een Wehkamp vrachtwagen gebracht zou worden, dit bleek dus ook met PostNL te zijn Gister stond de afspraak en gelukkig ging het dit keer goed en werd hij netjes in 1x afgeleverd. Echer stond mijn vriend bij de deur te wachten op het pakket toen wederom de bel ging. Hij dacht dus dat misschien de deur dichtgevallen was en drukte nogmaals de deur open. Toen kwamen er dus 4 mannen van PostNL omhoog....2 met een pakket van de Wehkamp en 2 die het pakket van Bol.com op kwamen halen (die dus nooit geleverd is!) Mijn vriend het hele verhaal verteld en dat er dus geen pakket was van bol.com. Die mannen naar het hoofdkantoor gebeld om het bevestigd te krijgen. Pffffffffffffffffff. Maar.....de kussenbox staat
Ja die post nl extra home hebben wij ook geen goede ervaring mee. Onze kasten van leenbakker werden door hun geleverd stond bij tussen 8.00 en 11.00 Nouja wij vanaf 8 uur in ons nieuwe kale huis zitten wachten. Toen was het 11.15 en zag ik in de status niemand thuis?!?! ik naar leenbakker moeten bellen. Die hebben het uitgezocht uiteindelijk ben ik terug gebeld geworden via post nl. Bleek dat ze het dus in het distributiecentrum hebben gelaten omdat 2 pakken helemaal kapot waren en 3 zwaar beschadigd (1 kast bestond uit 5 pakken en we hadden er 2 besteld) Maarja ipv dat ze dat dan regelen nu hadden we voor jan lul zitten wachten. 2e keer ging het gelukkig wel goed. Zelfde bezorgers en ze zeiden dat ze die kapotte pakken dus echt niet mee gingen nemen. Naja snap ik opzich ook wel. Nu een vaatwasser besteld via bcc online, gaat altijd goed via hun dus ik verwacht deze keer ook. Voordeel is wel dat ze hem zelf bezorgen En zo niet dan ga ik gewoon naar de winkel op 1 of andere manier heeft dat altijd meer invloed als bellen. Bij leenbakker hebben ze ook een flinke uitbrander van me gekregen dat ze mn bank maar steeds niet konden leveren en het uitstelde. Toch maarliefst een kado kaart gehad van 50 euro voor compensatie.
Extra@home is 1 groot drama.... Heb 2 klachten ingediend en heb er nooit iets van terug gehoord... Wehkamp blijven bellen, zij zullen het met je oplossen, dat hebben ze bij mij toen ook gedaan. Wat ook heeft gewerkt is twitter, daar zit een heel webcare team achter. Succes want dit is echt niet fijn. Hoe is het toch mogelijk dat het 2x zo fout kon gaan. Een site die ook goed levert is coolblue! Levert ook op zondag!