Hoi! Ik zat oude fotoboeken door te bladeren en zie dat ik echt nieuwe kleding nodig heb. Draag al jaren hetzelfde... Ik ben 1.69 lang, heb een gezond gewicht. Gemiddeld figuur zeg maar, maat m. Ik hou erg van blazers met een mooie top eronder. Maar ben m'n eeuwige spijkerbroeken wel erg zat. Wie heeft tips voor leuke merken? Mag best wat kosten, maar ook weer niet 100 euro voor een top ofzo. Ik vind het merk Expresso leuk, maar de prijs niet zo en ook de kwaliteit niet altijd. Ik ben benieuwd naar jullie tips!!
Ik koop vaak scotch & soda (maison scotch) en vanilia op zalando lounge of op Veepee. Dan heb je leuke kleding met flinke korting. Bij zalando lounge hebben ze nu scotch & soda in de sale (tot vanavond 00:00 uur)
Ik denk dat je niet van plan bent om direct een hele nieuwe garderobe aan te schaffen, maar gewoon geleidelijk aan wat nieuwe, (hippere?) items wil aanschaffen. Dan zou ik eerst vooral kijken naar wat je op dit moment het meest nodig hebt of als eerste wil aanschaffen. Bijvoorbeeld 2 nieuwe jeans, blousen, een jasje of misschien wel een jurk, jasje én top? Ook belangrijk natuurlijk om te kijken naar pasvorm en materiaalkeuze. Vanuit daar heb je misschien een beter beeld wat je wensen zijn en dan zijn er ook leuke merken die daar echt wel super mooie, kwalitatief goede dingen van hebben. Ik kan je een paar van mijn favoriete merkjes geven, maar het is natuurlijk heel erg persoonlijk. Zo investeer ik rustig in tijdloze, mooie items, maar met 3 (straks 4) kleine kinderen wil ik ook gewoon een paar dingen in de kast hebben hangen die ik gewoon 'overal bij kan wassen' en waarbij het geen ramp is wanneer er vlekken in komen die er niet meer uitgaan. Daarom hieronder wat van mijn favorieten, bovenste kwalitatief mooie items, eronder de budget varianten geschikt met een baby, dreumes, peuter en kleuter (ja, allevier dus). Jurken: Zara, H&M Trend, Sézane, Fabiënne Chapot. Budget: H&M. Jeans: Calvin Klein, Levi's. Budget: H&M (vooral de midwaiste skinny's met elastaan(!) erin) of Only. Blousen: Absoluut COS, Massimo Dutti of Fabiënne Chapot. Budget: H&M (let op, veelal polyester), Zara of via Zalando. Sweaters: Massimo Dutti, Scotch & Soda (duur!), Zara, Sézane. Als je echt sportief wil: Ralph Lauren of Nike. Budget: Mango, H&M, Vero Moda, Selected Femme. Nachtkleding: COS. Budget: Hema (zit echt heerlijk, maar ik vind het niet super trendy). Nette pantalons: Massimo Dutti, Zara, COS. Budget: Zalando, H&M Trend (wel apart wassen, snel uit vorm).
Ik koop tegenwoordig heel veel van mijn kleding bij de cotton club! Krijg heel vaak te horen nu dat ik leuke kleding aan heb
Ik draag is broeken van Zhrill, Tommy, Circle of trust. Verder: Geisha, JCSophie, Moscow, Yaya, Soyaconcept, Studio Anneloes, etc
Ik heb werkelijk waar nog nooit van COS gehoord veel wijd of zie ik dat zo snel verkeerd? Dat vind ik lastig kleden, ik kijk dan net zo’n hobbe zak
Het sjiekere zusje van h&m Wel veel oversized ja. Ik moet ook zelf altijd goed zoeken (want 158 cm) maar zwanger dus heeeel goed te doen. Verder hebben ze echt goede basics!
Leuk hè! Ken het ook pas sinds een jaar ofzo. Maar ik vind de kleding daar leuk en betaalbaar. Als ik er kom, neem ik eigenlijk altijd wel iets mee tegenwoordig
En wat dacht je van een keer iets anders dan altijd een blazer? Of wil je gewoon nieuwe blazers? Als je eens iets anders wilt zou je ook eens kunnen kijken bij King Louie!
Eens met Cotton Club. Ze hebben nu hun eigen (stenen) winkels. Voorheen werd het merk verkocht bij de Sting. Sinds ze hun eigen winkel hebben wip ik er altijd even binnen. Zonder dat ik het wist heb ik heel veel van hen in mijn kast liggen, ooit dus gekocht bij de Sting. T-shirtjes blijven doorgaans heel lang mooi is mijn ervaring en de jeans vooralsnog ook. Je zegt dat je veel van blazers met topje eronder houdt. Dan kom je daar waarschijnlijk ook vaak op uit, omdat dat je trekt. Als je écht eens wat anders zou willen is een lange rok met een mooie print en leuke top erop misschien een idee? Of een lange jurk? Lola Liza heeft een uitgebreid assortiment