Nieuwe wasmachine

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaChantal, 7 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.579
    113
    Er zijn merken die significant slechter zijn. Je kunt het treffen, En de goede merken hebben ook slechte machines. Zo hebben Bosch/Siemens fabrieken in Spanje en in Duitsland. Die uit Spanje zijn crap, die uit Duitsland goed.

2. Lousanne

Lousanne Niet meer actief

Wij hebben nu bijna 8 jaar een Siemens, en prima tevreden, nooit wat mee gehad. En ik was toch wel echt veel met een groot gezin. Ik begreep dat Siemens vergelijkbaar is met Bosch, uit dezelfde fabriek komen ofzo? Zei de installateur toen. Maargoed, wat ik al zei, erg tevreden mee.

3. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Hier ook al jaren samsung wasmachines maar geen problemen ermee.

4. Vig83

Vig83 Lid

2 apr 2013
    80
    3
    8
    Wij hebben een AEG wasmachine. Hiervoor ook AEG en die is heeft 13 jaar gedraaid.

5. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Wij hebben 7 jaar een Samsung gehad, maar begaf het ineens. Nu een Bosch en daar ben ik ook erg tevreden mee. Toen de monteur de Bosch verving voor de Samsung zei hij dat ik er enorm op vooruit ging. Denk dat je echt geluk moet hebben met je machine, er kan altijd wat aan schelen.

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Ik lees dit op dit forum vaker, maar herken het zelf (gelukkig) helemaal niet.
    Wij hebben onze Samsung wasmachine nu 9 jaar en functioneert nog perfect. Mijn ouders hebben die van hen nog een aantal jaar langer en ook zonder enig probleem.

Ik zou Samsung juist aanraden… :D
    Qua wasmachine dan, qua telefoons is ‘t juist niks voor mij:roflmao:

7. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.023
    14.679
    113
    Vrouw
    Gek is dat hè, dat daar blijkbaar zo'n verschil in zit. Wij hadden een Samsung machine, nog maar kort, en die beviel (toen nog) goed. We wilden er een tweede machine bij hebben, dus dezelfde gekocht. Nou daar heb ik spijt van gehad! Heel snel daarna begon de eerste kuren te vertonen en nummer twee ging gezellig meedoen.:mad:
    Uiteindelijk heeft mijn man onderdelen uit de ene in de andere gezet, zodat er weer 1 het een poosje goed deed.

Sado vindt dit leuk.
  8. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.076
    12.030
    113
    Hier Siemens, erg blij mee!

9. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.675
    6.572
    113
    Vrouw
    11 jaar met mijn vorige LG gedaan, nu aan de tweede bezig.

10. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.001
    113
    Hier een AEG 9kg bevalt goed 1400 toeren is leeeeeuk.

Heb geen wasadd functies, ecobubbel of zelfdoseringssysteem.

Basisprogramma katoen duurt me te lang, maar daar hebben we de versnelfunctie voor. :roflmao:

Het liefst had ik gewoon een 9kg Nordland, mn oude gebakkie van 15jr had een vlot programma én schoon maar dat was ook maar een 5kg trommel. Mja haarspeldje in de pomp en economisch totalloss (als ik t onderdeel al te pakken kreeg nog).

Zou ook nooit meer een 5kg willen hoor, ik begin met 9. Dan zie ik HEEL af en toe, tijdelijk, lege wasmanden.

Deel Deze Pagina