Mijn overgrootopa, is ooit begraven op begraafplaats Floralaan in Musselkanaal. Dat was in 1945. Bestaat dit nog? Ik kan er eigenlijk niks over vinden op internet. Als iemand mij kan vertellen of dit nog bestaat, en waar dit is (of heet de straat Floralaan) Ik zou graag het graf bezoeken, als dat nog bestaat. mag ook via pb alvast bedankt
Robijntje, weet je toevallig of daar nog oude graven zijn? Ik heb geprobeerd te bellen, maar kreeg een antwoordapparaat. Tis ook weer niet zo'n eind uit de buurt, kan er altijd een gokje aan wagen en er zelf gaan zoeken, maar weet niet of het een grote begraafplaats is.
dat weet ik niet, weet alleen dat er wel een kerkhof is. ik weet dat op het kerkhof waar mijn opa en oma liggen nog graven zijn uit de tweede wereld oorlog, dus miss daar ook wel.
Lady26, via graftombe kwam ik er ook bij. Ik zat wat te neuzen en ineens kwamen mijn overgrootouders voorbij. via hun heb ik een foto gekregen van het graf, maar ze konden niet vertellen of het graf nog bestaat. Maar er gaat ondertussen iemand voor mij een kijkje nemen daar, dus ik wacht rustig af en ga ondertussen verder op zoek naar het verleden van mijn familie. op de een of andere manier trekt me dat enorm aan.
ik ben benieuwd, wacht rustig af, mocht het graf er nog zijn (wat er ook van over is) ga ik binnenkort ernaartoe