Oh, voor degenen die hun telefoon rechtop houden: naar boven scrollen en ga zie je onder het logo (links van het zoekvak) drie puntjes. Als je daarop klikt, verschijnt er een menu waarin je ook een knop 'nieuwe berichten' vindt.
Ja sluit me hier helemaal bij aan!! Mis echt de handtekeningen, scherm draaien is geen optie en m'n iPhone weigert de niet-mobiele versie te openen. Herlaad gewoon de mobiele pagina.
Over het helemaal naar boven moeten scrollen, ik heb in mijn instellingen de bovenste balk vastgezet volgens mij, die staat dus altijd bovenaan. Zal even kijken zo wat ik heb gedaan.
Dit heb ik aangeklikt. Oh wacht, plaatje staat hierboven Heb het even getest, als ik die optie uitzet dan moet ik inderdaad telkens scrollen voor de toolbar bovenaan. Dus als je de optie aanzet staat je toolbar standaard bovenaan in je scherm en hoef je dus niet helemaal naar boven te scrollen. Gaat om de sticky navigation.
Ik bedoel eigenlijk: als ik een topic aan het lezen ben en ik ben onderaan de pagina beland...en wil terug naar 'dr lounch' bijvoorbeeld....dan moet eerst weer helemaal naar boven scrollen om daar weer de lounch aan te klikken. Eerder stond er ook mooi een knop onderaan.
Ja dat is nu wat omslachtiger. Ik gebruikte de optie die jij noemde trouwens niet dus mis hem ook niet . Je kan wel bovenin in je toolbar de 3 streepjes aanklikken, dan forum aanklikken en dan zie je alle onderdelen.
Zijn de weblogs weg of ligt het aan mij? Als ik op mijn mooi gemaakte blogs klik krijg ik een of ander oud topic? (Is niet mijn dag, vandaag)
Ik ben ook wel positief Ziet er lekker fris uit. Even wennen maar wel mooi! Je kan nu dus ook andere gebruikers taggen? Zag ik dat goed? Handtekeningen kan ik nog niet op mobiel zien, wel op laptop. Nja, kwestie van uitvogelen. Klasse hoor beheer!
Ja ik ook! Maar ik vermoed dat ze hier al jaren geleden mee begonnen zijn (concept bedenken, sparen, etc) want ik las dat de oude site al (zeker?) 10 jaar oud is) Dus de volgende stap wordt misschien wel een app Van de andere kant... Als de site op deze manier goed verder ontwikkelt hoef ik niet (meer) per sé een app!
@Beheer 1 puntje van aandacht maar misschien is dit alleen bij mij. Ik word er elke keer uitgegooid. Dan meld ik aan, sluit de browser en als ik weer terug kom moet ik weer aanmelden.
Op de oude site had ik mijn instellingen zo veranderd dat het nieuwste bericht altijd vooraan in elk topic stond. Ideaal! Scheelde enorm veel klikken en scrollen. @Beheer buiten dat dit nog niet werkt (hadden anderen en ik al opgemerkt), zou mijn suggestie zijn om de sortering standaard om te keren. Dus nieuwste berichten altijd vooraan in elk topic. Zo lezen we tegenwoordig ook andere webpagina's: het meest actuele en relevante bovenaan en obv tussenkopjes scannen mensen de rest van de pagina voor ze het lezen. Volgens mij hebben jullie je een MONSTERKLUS op de hals gehaald door de site zo live te plaatsen met kinderziektes. Topics lopen vol... Hebben jullie vacatures? Ik zou solliciteren! ❤ Heel veel succes het wordt prachtig (the only way is up )