Nieuwe website online!

Discussie in 'Over deze site' gestart door Beheer, 21 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Pff irritant dat je niet kan wijzigen....
    Ik dacht dat je de 6s had :D

2. Logan

Logan Niet meer actief

Bij jou werkt het wel? Nahh.. waarom?! :(

3. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb de se, sinds kort. :)

4. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Ik heb een 5c. Ik zie online dat een 5c en een SE beiden een 4 inch scherm hebben (misschien alom bekend, maar ik heb het net ontdekt, hahaha). Zou denk ik dus inderdaad best kunnen dat het niet zichtbaar zijn van de banners en handtekeningen te maken heeft met de schermgrootte.

5. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Ik vind de nieuwe site wel mooi, alleen ff wennen. Wel heel jammer dat er geen besloten clubs meer mogelijk zijn, hopelijk kan dat toch weer komen. Ik had trouwens met de oude site dat ik niet steeds opnieuw hoefde in te loggen en nu ineens wel. Heb wel gekozen voor aangemeld blijven, maar dat werkt dus niet

6. Logan

Logan Niet meer actief

Ik hoop dat het aangepast kan worden :)

7. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Ja, ik ook! Ik vind het vooral jammer dat ik mijn eigen banner niet kan zien :rolleyes:

8. Logan

Logan Niet meer actief

Haha! Ik vind het ook bijzonder irritant...

9. manaolana

manaolana Niet meer actief

http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=Forums&lang=nn Volgens de Dikke van Dale mag het allebei ;). Ik vind fora ook mooier. Overigens staat het niet alleen in de link maar op veel plekken op het forum. Het is in ieder geval consequent.

10. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Zoooo, wat een verschil zeg! Maar wel tof, een stuk meer up to date dan de vorige, en ook fijner dan de vorige poging tot vernieuwde site :)

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Als de nieuwste bovenaan staat staan ze nog steeds op volgorde ;) En op de vorige site stond dat post-veld boven en onder, waarom dat verminderen als mensen beide velden gebruikten.

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.816
    19.122
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Blijkbaar zijn een aantal mensen erg blij met de dubbele banner... maar ik vind het erg irritant. Onder een bericht eerst een paar regels tekst, dan een banner en dan nòg een banner. Pfff, de helft van het scherm van mijn iPad is dan gevuld met die ene handtekening. Ik snap dat mensen wat relevante informatie in hun onderschrift kwijt willen, maar als het ten koste gaat van het forum-gemak mag het -wat mijn betreft- toch wel een beetje begrensd worden.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Je kunt inderdaad ineens veel meer kwijt in de handtekening. Ik denk dat ze daar nog wel op terug gaan komen.

14. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Oké, toch een kleine suggestie (voor de desktopversie): die hele rechter kolom met forumstatistieken, laatste onderwerpen en wie er online is, mag van mij wel weer naar onderaan het forum / in de footer. Het is namelijk niet direct heel bruikbare informatie en het maakt de overzichtspagina gevoelsmatig erg vol / druk.

De handtekeningen met veel meer ruimte zijn inderdaad wellicht niet zo handig, met name voor mobiele versies van de site.

Maar over het algemeen vind ik het er top uitzien :)

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Haha, ik denk het ook. :D:D

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Links bovenin staan drie puntjes naast elkaar. Als je daar op drukt krijg je een blokje met een aantal opties. Waaronder nieuwe berichten.

Bijgevoegde bestanden:

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Ik mis alleen de 'knop van nieuwe berichten.. dat je een overzicht kreeg op welke onderwerpen er als laatst gereageerd was.
    Staat nu onderaan wel wat maar eerst was het meer :)

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.816
    19.122
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Die knop is er nog wel. Bijna helemaal bovenaan, vlak onder de navigatiebalk. Of als je mobiel reageert en je mobiel rechtop houdt, dan staan er bovenaan in je scherm naast het zoekvak drie puntjes. Als je daarop klikt staat het onderaan in het menu.

@Beheer Fijn trouwens dat er bij de nieuwe berichten nu bij staat in welk forum het staat. Dat verduidelijkt soms wel waar het topic over gaat. Aan de titel alleen kun je dat niet altijd afleiden.

19. Logan

Logan Niet meer actief

Nou nou.. :rolleyes:

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gefeliciteerd met jullie website! Pfoe wel even wennen allemaal!

Deel Deze Pagina