Overigens, @tupp , bij instellingen staat 'collapse signature' en weg is je frustratie. Instellingen -> voorkeuren -> style options -> collapse signatures
Heeft @Beheer al gereageerd op het ontbreken van handtekeningen op sommige/de meeste (?) telefoons. Ik mis ze echt en hoop wel dat het nog aangepast gaat worden. Zit eigenlijk altijd op mn telefoon en nooit op de PC. Oh en ik heb een iPhone 6s en scherm draaien doet bij mij niets. Zie ook dan geen handtekeningen.
Grappig, ik heb een 6s en bij mij werkt draaien dus wel om de handtekeningen te zien. Ligt dus ook niet aan de telefoon. Overigens vind ik het bloedirritant. Ik draai me telefoon nooit en heb die optie uitgezet. Nu moet ik dus de functie inschakelen en me telefoon draaien om iemands handtekening te kunnen zien.
Volgens mij gaat daar de meeste irritatie over. Over de ontbrekende handtekening... Ik kan me niet herinneren een reactie hierop van @Beheer te hebben gezien. Ze zijn er vast nog druk mee bezig
@Logan de nieuwe site heeft een mooie look&feel, zeker! Lekker mee met de tijd. Maar ik heb gisteren nog wel wat suggesties gedaan, hoop dat ze er wat aan hebben
Dat en ik vind het erg jammer dat de quote's zo licht van kleur zijn. Er zijn nog een paar dingen die handiger kunnen, zoals teksten die door elkaar lopen. Maar die worden nog opgelost en is alleen een kwestie van tijd. Dat heeft ook geen prioriteit. Verder zie ik mezelf wel wennen, maar zo vertrouwd als het was kan nog wel even duren bij mij. Maar ik ben ook een hopeloos gewoontedier.
Die kleine dingetjes komen vanzelf. Gister dacht ik ook 'waarom nou?'. Ik moet ook altijd even wennen maar ik denk dat dit zeker beter is!
Ik weet niet of dit al eerder is gezegd, maar ik kan niet met mijn mobiel op het forum. Ik blijf op het beginstuk zitten met het plaatje van syndroom van asherman en het nieuws. /extra blijft er in de adresbalk staan. Ik kan niet op het menubalk drukken want die is er niet, als ik naar beneden scroll en ik klik daar bij helpfull links op forum blijf ik ook op die pagina hangen.
Ik krijg trouwens niet van elk topic meldingen als er een nieuw bericht is geplaatst, is dat bij jullie ook? Van dit onderwerp kreeg ik dus geen melding. Nu kan ik wel in mijn overzicht kijken dus ik zie het vanzelf wel, maar dacht, meld het even Ik vond het trouwens heel fijn dat je ook forums kan volgen, want ik kijk altijd maar naar een paar en verder kijk ik op nieuwe berichten.
Dit dus, wat ontzettend vervelend. Ik hoop dat dit zo spoedig mogelijk wordt aangepast. Verder vind ik het wel prima eruit zien.
Zie foto. De zoekbalk zit bij mij overal doorheen. Ik kan ook op het forum niet op het woord forum drukken maar moet via een omweg naar een andere onderwerp toe. Verder erg lichte site geworden. Beetje kil maar went vast snel genoeg.
Je kan bij voorkeuren 'enable sticky navigation' aanklikken, dan blijft de bovenste blauwe balk altijd in beeld en vanaf daar kan je weer naar forums. Ik ga dan naar 'forums die je volgt' want daar heb ik er maar een paar staan. Zo hoef je dus veel minder te scrollen.
Die banners kunnen mij gestolen worden. Ik vind het veel lastiger dat er zoveel ruimte zit tussen alle posts. Liever een compactere layout. Ik ben wel benieuwd wat beheer gaat doen om het forum mobiel vriendelijk te maken. Dit forum is nu vooral geschikt voor gebruik op tablet of laptop.
Heb ik gedaan maar dat werkt op mijn telefoon (iPhone 6s met safari) dus ook al niet... net als in de PC-versie zetten, dan verandert er ook niks. Irritant want verder ben ik echt wel positief over de nieuwe site!
Bedankt, dat is al iets makkelijker. Al hoop ik wel dat die scroll navigatie weer onderaan de pagina erbij komt.
zo hehe kan er eindelijk op, was afkicken. Kon via mijn mob niet inloggen wist mijn gegevens niet meer. Gelukkig stond hij nog op de computer ingelogd Ik vind het op mijn mob nog wat onoverzichtelijk, vond dat simpele wel wat hebben maar ach dit zal ook wel goed komen.