Ik heb een alternatief bevonden voor de besloten groepen. Rechts bovenin heb je de enveloppe staan voor prive-berichten. Als je daar op klikt kan je kiezen "start conversatie" Daar kan je leden aan toevoegen, en leden toestaan ook weer andere leden toe te voegen (aangezien je natuurlijk nooit kan hebben onthouden wie er allemaal in de groep zat) Dan kan je toch in het prive verder kletsen met het oude groepje
Heeft iemand enig idee hoe je foto's geüpload krijgt? Er staat steeds dat het bestand te groot is. Dan ga ik knippen en plakken is hij nog te groot. Hoe doen jullie dit?
Erg jammer deze nieuwe site! de oude was echt 10 keer beter en veel overzichtelijker! waarom is alles in deze kleuren??
Ik zit nu op de pc maar de kleuren/contrasten zijn echt veel te licht. Vooral de quotes, die zijn ook echt heel klein.
Oh, en deze 'stroomschema' menu zie ik niet altijd. Als ik in het hoofdmenu van de forum zit zie ik hem niet, terwijl dat een logische plek is om 'nieuwste berichten' te zoeken. Ik moet eerst een willekeurige topic openen, naar boven scrollen, en dan kiezen voor 'nieuwste berichten'. Kan dit efficienter?
Dat stroomschema gebruik ik zelf niet, maar als je het wel gebruikt zou het wel handig zijn om die overal te zien. Wat bedoel je met je tweede alinea? Want in dat stroomschema staat toch niet de optie ' nieuwste berichten'? En bedoel je nieuwste berichten in een onderwerp of in het forum zoeken op de nieuwste berichten?
Het is de navigatie menu, ik heb begrepen dat ik die moet gebruiken voor nieuwste berichten (in het forum op taalniveau)
En nog 1 @Beheer, hebben jullie bewust gekozen om de 'stel je vraag aan ...' dubbel aan te maken in het forum? Vooral omdat bijna alle onderdelen gesloten zijn. Als ik als nieuwe gebruiker het forum al gevonden krijg op de site springen deze onderdelen heel nadrukkelijk naar voren ivm andere kleuren. 1: doorklikken leidt naar een gesloten forum 2: je moet je gek scrollen om uit te zoeken wat nu de werkelijke forum-onderdelen zijn. 3: die dezelfde 'vraag-onderdelen' komen halverwege het scrollen nog een keer voorbij en nemen erg veel ruimte in. Misschien alleen bovenaan plaatsen, en dan alleen actieve?
Ik weet niet wat je met taalniveau bedoelt, maar zoeken op nieuwste berichten op het forum kan makkelijkst als je forum aanklikt en dan nieuwe berichten. Of mobiel de 3 streepjes linksboven, dan forum en dan nieuwe berichten. Bij mij staat het al opengeklapt dus kan meteen nieuwe berichten aanklikken als ik op de 3 streepjes heb geklikt.