De letters in de quotes hebben jullie iets donkerder gemaakt, omdat ze door de lichte kleur bijna niet te lezen waren. Echter wordt die hele lichtgrijze kleur ook gebruikt in de pagina-nummers onderaan, de meld- en reageerknop onder een bericht, het tijdstip van het plaatsen van een bericht, in de verschillende overzichten van de forumgedeelten en helemaal bovenaan op sommige plekken. Zou die hele lichte kleur op alle bovengenoemde plekken ook wat donkerder mogen? Het is hier soms bijna onleesbaar... Voor de rest ben ik eigenlijk wel tevreden over het nieuwe forum!
Als dat maar goed gaat. Mijn ervaring bij andere fora, zoals Ouders Online en Babybrabbel, dat na een andere lay out de boel zo'n beetje doodbloedt.
Zwangerschapspagina is eerder al eens overgegaan naar een andere lay out, en het is alle behalve doodgebloed
Waarom kan ik geen enkele foto uploaden? Elke keer is hij te groot... gaat Daar nog wat aan gedaan worden?
@Beheer nog een vraag of die bovenste rij met vraag aan....nog weg kan. Verderop op de site staat het ook al en als je de naar boven knop gebruikt moet je daar steeds voorbij scrollen. Sowieso laad dat gedeelte op de laptop niet goed, weet niet of anderen dat ook hebben, maar alle letters staat bij mij onder elkaar: S t e l J e v r a a g je snapt dat dat nogal wat ruimte inneemt. De rest van het forum laad wel goed verder.
@tuc Het 'stel je vraag aan...' gaat niet weg. We willen de komende tijd weer nieuwe partijen gaan zoeken voor dit forum onderdeel. Dat de letters zo vreemd staan is niet goed. Heb je dat op je telefoon of ook gewoon op je computer? Zijn er anderen die dit ook hebben?
Ik had in een ander topic hier ook opgereageerd. Bij mij bij Internet Explorer staat de letters verticaal. Bij Chrome en op mobiel (Chrome), staan ze wel goed.
@Babilu Welke groepen bedoel je? De besloten clubs zijn niet mee gegaan naar het nieuwe forum. De clubs in het forum (zoals zwangerschap clubs en MMM clubs) zijn wel mee.
@Snoopy1979 Klopt, jouw melding hadden we inderdaad al ontvangen. Nu moeten we gaan uitzoeken waar dit vandaan komt.
@Boommm Je kan het betreffende bericht aan ons melden en wij zullen 'm dan verwijderen. Dit gaat in de toekomst anders (makkelijker!) verlopen, maar voor nu moet het even zo.
Ok. Krijg trouwens wel weer de melding dat ik vernoemt ben. Dat moet met een d maar daarbij ben ik niet vernoemd maar genoemd
Dirksmama, ik voel met je mee. Dit is de tweede keer dat ik hier kom sinds de site is veranderd. Ik durf best van mezelf te zeggen dat ik een beetje verslaafd was, maar nu kan ik het echt niet meer vinden. Ik vind de boel te onoverzichtelijk en de kleuren te licht (beetje lastig uitleggen). Ik kan mn draai hier niet meer vinden...
Ik kom hier vrijwel elke dag en het begint nu pas een beetje te wennen. Ik vind de nieuwe lay-out wel een beetje klinisch, te steriel: Veel wit met strak blauw en oranje. 'Welkom op zwangerschaps ziekenhuispagina.nl' Het oude ZP was toch meer een gezellig breiclubje. Ondanks dat het echt een verouderde site was mis ik 'm soms wel een beetje. Maar ik denk de nieuwe website echt wel went