Handig zou zijn inderdaad alleen de topics weergeven waar activiteit is. Verder mooie site en vind het vooralsnog duidelijk en overzichtelijk op mijn telefoon. Goed bezig beheer en gegfeliciteerd met de nieuwe site
Hoe voeg ik mijn handtekening toe onderaan mijn bericht?? Want ik had ook altijd mijn temperatuur kaartje erin staan. (Sorry als het misschien al gevraagd is door iemand anders)
Ik zie geen handtekeningen hoor, niet die van mij en niet die van anderen, ook niet als ik mijn telefoon draai. Hoe kan dat nou? Ik mis ze erg
Oh zie net dat die er wel horen te staan haha Edit als ik mijn telefoon op zijn kant heb zie ik ze wel Jammer want dat typt voor geen meter!
Ja hier ben ik ook erg benieuwd naar. @Biny heb je antwoord gekregen op je vraag? Er is inmiddels zoveel gereageerd in dit topic dat ik het antwoord niet meer kon terugvinden @Beheer Ik wil heel graag altijd overal het nieuwste bericht vooraan en het oudste achteraan in elk topic! Heb al gekeken bij de instellingen maar kon het (nog) niet vinden. Ik klik me suf nu
Wat raar, ik dus niet... Zou dat dan liggen aan het type telefoon?? Ik heb een HTC M8 van 1 jaar oud, met Android dus. Heb jij dan een Apple soms? Is dit weer zo'n Apple vs. Android dingetje??
Ik heb een iphone 7+ Behoorlijk groot ding dus dan best onhandig om op zijn kan te typen.. ik scroll nu maar op zijn kant en typ maar weer gewoon ..
Ja dat wil ik ook heel graag! En bij een melding krijg je een pop up in het scherm waarin je aan het typen bent, als je het wegklikt schiet je weer naar boven. En dan nog rechtop de handtekeningen kunnen zien en op nieuwe berichten kunnen zoeken, dan ben ik helemaal tevreden! Hoop dat beheer daar iets aan wil (en kan) doen. Of dat je op zijn minst naar het eerste ongelezen bericht kan.
Moet zeggen dat ik er wel aan begin te wennen, nu ik hem in desktopversie kan bekijken op m'n telefoon. Scheelt een hoop! Wel mis ik ook de manier waarop je 'nieuwe berichten' kon bekijken ja..
En nog een ander vraagje, misschien kijk ik er overheen. Voorheen keek ik altijd via nieuwe berichten. Dan zag ik gewoon de actieve topics, ongeacht of ze nu in de lounge of zwanger worden stonden. Kan dit nu helemaal niet meer? Want nu moet je dan per onderdeel gaan kijken of er nieuwe topics zijn aangemaakt? Of is er een handigere manier die ik nog niet ontdekt heb?