Wij bleven hier trouwens bijna allemaal wel gewoon komen... ik vind bijvoorbeeld de lounge ook erg leuk...en dat miste ik dan wel in een besloten club
Erg jammer inderdaad dat de besloten clubs weg gaan.. daar kun je juist een band opbouwen met clubleden, dat krijg je niet op een andere manier! Erg jammer.
Ik ben hier ook altijd blijven komen, maar sommige niet van onze club. Ik ben daarom bang dat het zp leden gaat kosten. Aan de andere kant heb ik al zo vaak mensen horen roepen dat ze hun account op gaan zeggen om weet ik veel wat voor redenen en deze zijn er ook nog steeds. Jammer vind ik het wel dat de clubs verdwijnen. Ik ben overigens wel benieuwd naar de reden van deze keuze. Beheer?
Oh, ik heb eigenlijk nooit de meerwaarde gezien van een club. Wie weet komt er iets vergelijkbaars voor in de plaats?
Hetzelfde als in de openbare 'clubs' (Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina bijvoorbeeld), maar dan dus vaak wat minder anoniem. Een selecter clubje en dus minder snel 'meelezers'. Je weet dan wie jouw berichten kunnen lezen.
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe site. Zolang er maar niet te veel veranderd. Nu is het goed overzichtelijk.
Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe site. Al met al zit ik hier al ruim 8 jaar, alleen wel onder verschillende namen. Het nut van een besloten club heb ik trouwens ook nooit ingezien, als ik een vraag heb gebruik ik de zoekfunctie of stel ik hem in de desbetreffende groep.
Beetje jammer dat als ineens de nieuwe website er is... Je dan ook ineens je besloten clubje kwijt bent. Een clubje waar elkaar dingen verteld wat je niet op het forum wil plaatsen. Je begint elkaar wat beter te "kennen". En dan straks ineens is de nieuwe site er en dan... Ineens zijn je contacten weg... Waardeloos en niet over nagedacht!
Misschien dat het daarom al een maand geleden is aangekondigd. Alle tijd om een groepje op facebook of een whatsapp groep te beginnen. Of nog iets anders. Ik vraag me gewoon af wanneer de nieuwe site komt. Het is een maand geleden aangekondigd
Ik ben ook echt heel benieuwd....ik denk echt dat het iets heel anders gaat worden...misschien zoiets als Viva? Ik hoop dat ik me hier dan nog thuis voel...
Ik hoop niet zoals bij viva. Ik heb daar een paar keer wat gelezen maar vind het daar heel onoverzichtelijk.
Helaas hebben we een aantal tegenslagen gehad waardoor de overgang langer gaat duren. Zodra we meer weten zullen we het hier melden. Din0: waarschijnlijk gaan ze automatisch mee, maar anders kan je de afbeelding zelf opnieuw toevoegen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl