Soms mis ik iets van een like-knop. Dan zie je tig reacties staan van -mee eens- of - dit!- En dan zou zo'n like veel sneller en makkelijker zijn. Leest veel fijner weg ipv tientallen reacties doorscrollen al dan niet met een lange quote.
Een like knop is toch meer voor facebook vind ik dan een forum. Een forum is er volgens mij juist om te kletsen en meningen te delen...niet om even makkelijk snel een like te geven... Dan vinden mensen een reactie leuk...en dan...dan weet je niet waarom of waarom iemand dat denkt. Zou ik dus echt een slecht idee vinden. Hoop niet dat dit komt. Vind ik echt niet bij een forum passen.
Nee ik vind dat juist wel een goed idee. Ik heb heel vaak dat ik iets wel "leuk" vind, of het er mee eens ben maar dat ik het nou ook weer niet de moeite vind echt te reageren. Voor de luie forummer, zeg maar. Er was toch ook ooit sprake van dat die knop er zou komen, beheer?
bovendien zie je wel meer fora waar ook een duimpje of plusje aangevinkt kan worden.. Dus ik vind het geen gek voorstel
Een Like knop zoals bij Facebook ( en dat heb ik trouwens niet) hoeft niet. Maar een soortgelijk iets. Zodat je niet door allemaal quotes hoeft te bladeren die je alanf hebt gelezen. Soms zie ik een topic met ontzettend veel pagina's die ik echt niet allemaal wil lezen. Als ik dat dan toch doe, blijkt veel "mee eens" gequote te zijn. Doe het zelf ook hoor, bij gebrek aan alternatief. Misschien is er een ander idee wat zou werken? Zoals: x aantal mensen delen deze mening
Ja? Dat kan ik me niet herinneren.. maar ik ben hier niet geweest vanaf 2006 tot 2008, misschien toen?
We zitten in de laatste fase. Dus we hopen eind deze week, begin volgende week (nog net in maart) over te kunnen.
Je kunt het beter goed af hebben en dan iets langer nog bezig zijn dan snel afmaken om een deadline te halen... Dit forum werkt nog prima dus wat mij betreft geen haast
Spannend misschien wel op 1 April zou leuk zijn. En dat met die like was echt te zeker waar was ook weer snel van de site dat wel.