Nou dan moet het morgen of donderdag gebeuren a.s vrijdag is het 1 april net voor net na deze week toch haha nou we zullen het wel zien. Marnat volgens mij heb je gelijk een 1 april grap haha.
Het zal wel komen. Nu klagen we omdat het te lang duurt (ik ook een beetje hoor) en als de nieuwe website er is klagen we omdat onze verwachtingen anders waren en moeten we een tijdje wennen
Van mijn hoeft het niet tevreden zoals het is maar na lang wachten hoop ik dat het een spetterend mooie nieuwe web site zal zijn.
A.s zondag gaat Zwangerschapspagina.nl over naar de nieuwe site. Dit betekent dat we zondag niet online zullen zijn. Gelukkig wordt het mooi weer. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ben ik ook benieuwd naar eigenlijk. En mijn abonnement en blijven die ook op mijn profiel staan op de nieuwe site? Misschien een idee om de aankondiging voor de nieuwe site als bericht te plaatsen wat jullie wel vaker doen met bijvoorbeeld nieuwjaarswens. Denk niet dat iedereen dit leest en dan is het gelijk duidelijk als je op het forum komt. Succes!
Ik ben benieuwd naar de nieuwe website, succes met de laatste loodjes! Ik ben zelf webdesigner dus ik snap dat er een hele hoop bij komt kijken, vooral met zo'n uitgebreid platform als zwangerschapspagina. Altijd spannend!
Wij zijn al uitgeweken naar een alternatief met ons clubje! Trouwens misschien handig als deze info op de homepage wordt vermeld dat de site vernieuwd gaat worden.... denk dat niet iedereen hier kijkt...Werd er zelf door iemand anders over ingelicht, anders had ik het nooit geweten... Kleine tip