Spannend, en heel veel succes voor jullie. Ik weet uit ervaring dat het lastig kan zijn om de boel over te zetten.
is er al bekend hoelang het ongeveer gaat duren, kunnen we maandagmorgen weer zp'en? (verder ben ik helemaal niet zp verslaafd hoor ) Tot maandag allemaal!!
Ik heb liever de oude, dus helemaal prima! Nadeel van de nieuwe vond ik dat de dag en datum van de topics vrijwel onleesbaar waren, hele piepkleine lichte lettertjes. Als ik op het forum lees, kijk ik naar het moment van posten om te bepalen of er nieuwe dingen in staan. Het was ook heel onduidelijk wie als laatste in een topic gepost had. Ook aan de hand daarvan kan ik zien of er nieuwe reacties bij gekomen zijn. Van sommigen lees ik berichten wel, van sommigen niet. Dus ook dat was heel onduidelijk geworden. Verder vond ik het forumgedeelte optisch veel te klein in vergelijking met de reclame aan de rechterkant en de andere gedeelten op de site.
Wat een aanfluiting was dat. Sorry hoor, maar hoe kun je in godsnaam 3,5 dag doen over een update die je maanden voorbereid hebt?!
Nu zijn mijn avater en handtekening tenminste wel goed te zien Benieuwd of ze nu bezig zijn op de 1 of andere manier met het nieuwe forum, of dat ze het zo laten.
Ik ben best benieuwd of ze een heel nieuwe site hebben moeten bouwen of een soort opzet hebben gehad (je hebt van die sites waar je een forum kan openen, dan zit alles er al bijna op) Bij het eerste kan ik me voorstellen dat het even kan duren als je er niks aan kan doen zonder het forum te sluiten. Bij het eerste is het wel erg lang idd. Ze hebben het in iedergeval onderschat.
Wat een gezeur over iets wat niet meer is dan een dienst waar je gratis aan deel mag nemen.... beheer wil neem ik aan ook niets liever dan dat het snel en fijn verloopt...voor de gebruikers maar ook voor zichzelf. Zo eens in de tijd moet er worden vernieuwd en dat kan wel of niet in 1 keer goed gaan. En als het niet goed gaat dan wachten we nog even....
Eens... er werd al maanden geroepen dat er iets nieuws kwam. Dan verwacht je wel dat het goed gaat als het zover is...