nieuwe website

Discussie in 'Over deze site' gestart door panda86, 31 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.882
    5.174
    113
    Home
    hier ben ik het helemaal mee eens

ook duidelijke antwoorden over hoe wat wanneer waren er niet
    en voor een site als zp wat toch wel vaak word bezocht vind ik dat slordig

2. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik begin me serieus af te vragen wat voor (web-)redactie ZP heeft ;) Sorry, maar dit was wel echt suf gestuntel na een bizar lange aanloop... En dan zag de nieuwe site zelf er ook nog eens super knullig uit :)

3. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Vind het ook beetje knullig om de site er zolang uit te gooien. Maar ik weet hoe moeilijk het is om een site om te zetten.
    Dan kan het in de proef versie nog zo goed werken. Er hoeft maar een punt of komma verkeerd te staan of de hele site ligt plat.

Wel van wat ik heb gezien vond ik het persoonlijk wel een verbetering.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Niet persoonlijk richting Buffy, maar even als voorbeeld van het soort reactie wat ik bedoel;

Ik vraag me bij dit soort reacties heel sterk af of die mensen enige ervaring hebben met het opzetten van een gecompliceerde site zoals deze. Hoeveel tijd en moeite er in gaat zitten. Het is niet hetzelfde als even een Facebook profieltje vullen of een simpele niet-dynamische site met alleen tekst en wat plaatjes maken.
    Er hoeft maar één klein dingetje niet goed ingesteld te zijn en het werkt allemaal voor geen meter meer. En dan is het vaak erg lastig uit te vogelen welk kleine dingetje het nu precies is dat het niet doet. En het is inderdaad nauwelijks te testen van te voren.

Ik vind het vooral voor de beheerders zelf heel vervelend dat iets wat ze veel tijd heeft gekost, toch niet gelukt is!

5. Islah

Islah Niet meer actief

Toch weer opvergeschakeld op de oude? Nou ja, gelukkig maar, veel beter en overzichtelijker.

6. hollandsenieuwe

hollandsenieuwe Niet meer actief

Indd, voor het beheer ook heel vervelend! Ben je ontzettend druk met een site bouwen krijg je ook nog eens een hele bak commentaar over je heen.. Succes met de site beheer!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @tupp natuurlijk besef ik dat😉 mijn vriend ontwikkeld apps voor zn werk.
    Het is veel werk etc en ik (en anderen) begrijp dat best wel.
    Maar ik vind het gewoon slordig dat het zo lang duurt.

8. 1548

1548 Niet meer actief

Dit dus.

9. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik dacht al dat ik gek geworden was, maar ik begrijp dat de nieuwe site nog jiet naar behoren werkt. Jammer, wat ik gezien heb vond ik wel mooi.
    Hopelijk gaat het de volgende keer wel lukken.
    Succes!

10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.882
    5.174
    113
    Home
    dus omdat het gratis is mag je niet zeggen dat je het knullig vind lang vind duren etc :(

tuurlijk is het jammer voor het beheer dat het niet is gelukt maar om een ander dan gelijk een zeikerd te noemen....

11. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Wat ben ik blij met de oude site zeg..
    Die nieuwe was zo iritand... Wou eigenlijk niet op site komen tot ik weer De oude heb gezien ben ik nu 24/7 op zwangerschapspagina 🙈hahhaa

12. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ik snap de teleurstelling wel, maar de beheerders van deze site doen dat toch vrijwillig? (lees: voor (bijna?) niks). Of heb ik het mis? Ik zou zeggen: wees blij (beetje dankbaar) dat het beheer dit allemaal doet. Of bied concrete hulp aan ;)

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ben ik met je eens over die like knop.

Wel dat je kan zien we er jou een reactie geeft of iets en daar een melding van is wel weer handig.

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    :D Gek ook he? had ik toch eigenlijk ook wel.

15. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik ging er eigenlijk vanuit dat voor een nieuwe website en nieuw vormgegeven forum je designers inhuurt. Zwangerschapspagina.nl is ook een bedrijf. Ik verwachtte toch een iets professionelere aanpak dan hoe het nu ging. Heeft allemaal met verwachting te maken. Als je die verwachting niet hebt, is er inderdaad niets aan de hand.

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Haha, denk je werkelijk dat ze dit voor niks doen en deze pagina geen (grote) inkomsten bron voor hen is?! :cool:;)

17. Logan

Logan Niet meer actief

Ze verdienen hier hun water en brood mee hoor ;)

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah idd, anders zouden er ook geen schreeuwende ads staan;)

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Daarom is het voor het beheer ook noodzakelijk dat het goed gaat...want ontevreden gebruikers levert hun natuurlijk minder op dan tevreden gebruikers...

Als er dingen niet goed gaan dan loop je het risico ook dat je veel mensen verliest.

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Inderdaad! Alleen ik had verwacht dat ze hier wel een team van kundige professionals hadden opgezet. 😅

Deel Deze Pagina