Ja erg hè, niet te filmen gewoon. Zo ongeveer elke bug die je kan bedenken zit daarin en nu al wat....een paar weken of zo?!
De vraag zal ongetwijfeld hier al gesteld zijn, maar 14 pagina's is een hoop leeswerk.. Hoe kan ik iemand taggen?
Ja, geen idee wat zij daar aan het doen zijn maar het is een zooitje. Het oude nieuwe forum was pas net nieuw? Wel een heel groot mega pluspunt van VIVA (en Fok!) : VEEL MEER emoticons! Hier hebben we keuze uit 10 alien gezichtjes in rare kleuren. Why so little?
Ja precies, de emoticons vind ik wel super op Viva en Fok!, ik hoop dat we hier ook snel meer keus hebben....dan zou het helemaal goed en 'af' zijn.
Wat gebeurd er eigenlijk als je iemand 10x tagt in 1 berichtje. Krijgen ze dan 10 meldingen? @Logan @Logan @Logan @Logan @Logan @Logan @Logan @Logan @Logan @Logan @Logan @Logan @Logan @Logan @Logan ... *gehehe*
Geen idee of het al gemeld was, maar de eerste 3 'stel je vraag aan' zijn inactief/gesloten, kunnen die niet tijdelijk (tot ze weer gebruikt worden) onzichtbaar gemaakt of lager gezet worden? Moet nu best wat doorscrollen op mobiel voor ik bij nuttige subfora kom, vroeger stonden ze toch ook veel lager?
Van mij mag dat ook wel weg. Maar wat ik doe, is forums volgen. Dan kan je vervolgens klikken op forums die je volgt en hoef je dus niet zo te scrollen.
Als ik in het typveld klik of nog een keer op 'bewerken', gaat het weg. Moet je soms wel een paar keer klikken.
Help. Edit: Het lukt alweer. Leek net alsof ik niet ingelogd was. Dus was een test. Maar volgens mij hebben jullie weer updates gedaan. Ben weer het spoor bijster
Wordt er al iets gedaan aan de foto's? Of is er al een oplossing? Ik kan nog steeds geen foto's plaatsen omdat ze allemaal te groot zijn. Op Mn tel blijven ze te groot en om nou voor 1 foto die door te sturen naar Mn mail op de laptop vind ik ook niet handig..
Hey, Ik zie dat mijn banner in de handtekening niet meer werkt. Nu weet ik wel hoe ik er één kan maken maar niet hoe ik deze in Mn handtekening moet plaatsen. Kan iemand me helpen misschien?