Joehoe is hier leven in de brouwerij? Ik heb mij zojuist aangemeld, sta er helemaal achter en wil gewoon afvallen. Ben zo bang dat het zwanger worden niet lukt door mijn gewicht ( bij s. was ik net zo zwaar maar je zoekt toch redenen) Wie heeft er lekkere, makkelijke weinig punten tussendoortjes? iets wat ik zo op de fiets tussendoor kan nemen als ik werk.
Behalve fruit haha. Eet jij 3 x op een dag dan? Dat hou ik niet vol ik werk in de zorg en moet wel wat tussendoor.
Ja meestal wel ja. In het weekend wil ik wel wat tussendoor nemen (vooral s avonds). Ik werk ook in de zorg, maar heb tijdens mn spreekuur vaak geen tijd om wat te eten en thuis doe ik het doordeweeks ook niet.
Ik ben er nu even niet mee bezig, maar denk aan fruit, rauwkost (lekker stukje komkommer), gekookt eitje met rookvlees etc. En verder: succes!! Als je echt wilt, kun je dit!! WW is echt prima vol te houden en ik viel gemiddeld een pond per week af (op de eerste twee weken na, dat ging sneller).
Ik ben ooit 11 kg afgevallen met ww 5 jaar geleden, zonder moeite. Maarja toen overleed mijn vader en boem alles er weer aan.
Volgens mijn dietiste moet je wel echt die moter draaiende houden dus wel tussendoortjes nemen Ik doe als tussendoor vaak fruit Maar ook een bolletjekoek(65 cal) rijstewafel met humus, mueslireep of soepstengels. Ochtends moet ik rond de 100 cal zitten qua tussendoor,minder kan natuurlijk ook!
Ik zou niet op de fiets eten, dan ben je er en met je aandacht niet bij en je ‘vervalt’ in repen en koekjes ed, denk ik. Al kan een banaan of appel natuurlijk inderdaad ook wel. Wat ik eet als tussendoortje is heel wisselend. Bv. fruit (ook wel een appel met kaneel uit de magnetron), rauwkost, Griekse yoghurt/Skyr (soms met fruit erdoor, bv. appel met kaneel), ontbijtkoek zero, rijstewafels/snack a jack/zonnatura rijstewafels met een smaakje, een eitje, sojaboontjes en af en toe iets lekkers als een koekje, WW reepje (bij het Kruidvat ), wat gedroogd fruit of wat popcorn. Op Connect komen ook veel tips voorbij!
Ik heb mij 6 weken geleden aangemeld en nu 5,5 kilo kwijt. Als tussendoortje neem ik fruit. Of een snack a jack met paprika smaak die is 1 punt
HIer nu 9 kilo eraf sinds half januari. Als tussendoortje fruit, cracotte met smeerkaas, snack a Jack, skyr met wat 0% siroop, ei, ei muffin, plakje gerookte zalm, rauwkost of ww reep
Het is of op de fiets eten tussendoor naar de clienten of helemaal niet helaas. Bij de kruitvat ga ik eens kijken. Wilde anders via de website bestellen.
En hebben jullie ook een dag dat je zondigd? Ik wil bijv zat avond wel wat chips ofzo. Wil niet te steng.
Als het binnen je punten past dan is het geen zondigen, zou het ook vooral niet zo zien. Dat vind ik juist het fijne aan WW, dat dat gewoon kan en mag.
Ja idd dat is ook zo fijn aan ww dat het heus wel mag. Alleen ik had eerder het idee dat ik meer punten had. Nu moet ik echt zoeken na dingen wat goed te eten is en weinig punten zijn. Zoals de lunch. Ik at altijd 2 broodjes met bepeg maar dat tikt snel aan. Moet nog even creatief worden hier in.