800 gr skyr 3 eieren Het merg uit 1 vanille stokje Zoetstof naar eigen smaak 125 gr blauwe bessen Meng skyr, eieren, zoetstof en vanille merg door elkaar Bedek een springvorm ○ 22cm met bakpapier Mengsel in de vorm doen en verdeel de blauwe bessen erover. Oven 150 °c 60 min bakken. Daarna nog 2 uur koelen in de koelkast.
Vandaag ook maar weer ingeschreven bij de weightwatchers in een laatste poging tot afvallen. 15 jaar geleden begonnen en 25 kg afgevallen. Uiteindelijk heeeuuuul veeuuul aangekomen en 3 jaar geleden zelfs een gastric bypass gehad maar de laatste 10 kg willen maar niet. Dus op hoop van zegen. Nu op mijn gemak de app aan het uitvogelen
Gezellig dat je ook mee doet, succes!! Zit je dan na die 10 kilo wel op een "goede" BMI als ik vragen mag? Ik wil er namelijk ook ongeveer 10 af. Ondanks dat m'n BMI dan nog steeds iets te hoog is, ben ik er wel even klaar mee. Het is namelijk al m'n hele leven een strijd
Dank je wel @Eriva Nee die is dan ook iets te hoog (27) maar ook ik vind het goed dan. Kom van een bmi 45 en ben nu 53 kg kwijt dus dan ben ik tevreden hoor. Wat je zegt heb ik ook hoor. Loop al vanaf mijn 11e bij dietisten etc en dit is het laatste wat ik wil doen want ben ook wel een levensgenieter maar heb nu meer mijn grenzen dan voorheen. Toen had ik geen grens
Knap hoor, dat je al zoveel bent afgevallen! Als ik 11 kilo kwijt ben zit ik ook op 27. Ik heb een jaar geleden ook bij een diëtist gelopen, zij vertelde dat tot 27 ook nog wel oké is. Vanaf 27 komen echt de gezondheidsrisico's kijken. Maar ligt ook aan je bouw, hoe het verdeeld is. Zit alles op/ rond je buik of is het allemaal een beetje verdeeld. Ik heb "het geluk" in dit geval dat het over m'n hele lichaam verdeeld zit.
Ja maar wel dmv maagverkleining hoor alle andere dieten hielpen niet meer. Ja dat herken ik wel. Ik ben vrij lang 1.80 en zit wel verdeeld over mijn buik, heupen en bovenbenen. Heb een vrij smalle taille maar best brede heupen. Hoop dat dat wat minder word. En als we op 27 blijven hangen vind ik netjes hoor!
Voor dames die nog geen lid zijn maar het wel overwegen. Ik heb me net aangemeld en er is vandaag een kortingsactie op de weight watchters site. 3=2 dat gaf bij mij de doorslag om het toch te doen.
Zo.. ik heb me ook aangemeld. Al eens eerder gedaan, maar toen onverwachts zwanger.. Hoe berekenen jullie dingen als lasagna? Hoe reken je dan je punten uit?
In je dagboek op het ornje plusje dan rechts bovenin de 3 puntjes en dan recept aanmaken en dan alle ingredienten los invoeren en aantal porties wat je daaruit haalt en dan rkent hij de punten per portie uit
Goedemorgen allemaal. Nu 5 dagen bezig en net even gewogen (1x per week wegen is een onmogelijk iets voor mij helaas). Nu al 2 kilo eraf. Maar ja, in het begin gaat het altijd snel... Ik weet dat ik geen calorieën moet tellen, maar heb het toch wel gedaan. Waarom? Volgens mij zit ik echt (te) laag in m'n calorieën met die 23 punten. En ja, als ik het omreken zit ik gemiddeld afgelopen dagen rond de 1000-1100. Inclusief de zero producten. Dit is toch wel een beetje crashen. Maar hoe doen jullie dit? Ik ga tussendoor nog meer zero points eten denk ik.
Geen idee.vandaag mijn eerste dag. Maar aan zero points een paprika, halve komkommer, beetje tonijn, half sjalotje, magere yohurt, chinese kool, een gekookt eitje, paar plakjes kipfilet op t menu.. zijn een hele hoop kcal
Ik eet vb morgen O: muesli chocolade met skyr (4) T:ananas L:salade met kipreepjes paprika gekookt eitje en honing mosterddressing (3) T fruit en cracker (1) D:kipsalon met frietjes kipfilet knoflooksaus geraspte kaas sla tomaat e n ui (12) Totaal: 20 Heb ik echt wel voldoende aan.
Ja prima. Van de week zelfs 11 punten extra gespaard, omdat we vanavond met de kids bij opa en oma patatjes gaan eten.
Blijkbaar hebben ze de app wat aangepast, want ik krijg met sporten ineens meer punten om weer op te eten. Ik val per week een paar ons af, ben niet heel fanatiek bezig. (Ik eet bijna al mijn punten en weekextra haha). Maar het gaat er af. Mijn BMI is weer gezond, en daar ging het om.
Ik merk dat het de eerste weken beter ging, heb nu vaak gewoon zin in een paar boterhammen, ik gebruik mijn weekpunten ook vaak om iedere dag net wat meer te kunnen eten, bijvoorbeeld 26 punten ipv 23, en die extra punten gaan dan elke dag van het weekextra af. Mag dat ook??