Bedorven ham gegeten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door zorra, 13 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Gisteravond heb ik een stokbrood gezond klaargemaakt, mn vriend had alle spullen uit de koelkast op tafel gezet en aangezien ik gisteren boodschappen had gedaan dacht ik verse ham te gebruiken, het grootste gedeelte van het brood smaakte goed, tot het laatste stuk (minder dan een kwart) ik dacht dat het door het tussendoor drinken kwam maar de 2e hap smaakte ook raar. Mn brood heb ik toen maar weggelegd, maar ik vond het zo vreemd want alles was immers vers. Toen liet mn vriend de ham zien die ik die dag gekocht had, bleek dat hij in de koelkast nog een geopende verpakking had gevonden, houdbaarheidsdatum was tot 28/10 dus goed, maar ik denk dat het te lang open heeft gelegen? Ik rook aan het stukje wat op mn brood zat en dat rook dus zuur, bedorven dus. Ik heb hele gevoelige darmen, maar de hele avond nergens last van gehad. Maar vannacht dus meerdere keren diarree gehad. Nu ben ik toch wel ongerust, kan dit schadelijk zijn voor de baby? Ik let altijd zo goed op eten, ben enorm voorzichtig en eet heel gezond en dan gebeurt dit, ik baal er zo van, en maak me dus zorgen. Misschien kan je me geruststellen? Ik hoop het maar, na 2 MK's en hellpsyndroom ben ik al onzeker.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

nee hoor, dit kan echt geen kwaad voor de zwangerschap. Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken. Hooguit ben jezelf even misselijk en heb je diarree, maar daar blijft het bij.

Mirjam

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bedankt voor je reactie Mirjam, ik zat er toch behoorlijk mee dus even mn gynaecoloog opgebeld en die gaf ook aan dat het meer voor mij vervelend is. Om dit van jou ook te horen stelt me nog meer gerust. Bedankt :D

Deel Deze Pagina