dat is dan afhankelijk van welke woningbouwvereniging denk ik. Hier hebben wij het gekocht en in het koopcontract stond hier bij ons niks over in. JA alleen dat je moet zorgen voor goede/speciale ondervloer.
Ik weet dit inderdaad. De woningbouw heeft aangegeven dat harde vloeren gewoon mogen mits er een ondervloer onder zit. Die heb ik dus in de pocket. Mijn wasmachine staat overigens gewoon op vinyl.. Verder het is inderdaad een zeikerd. Nogmaals als het nou terecht was ok.. maar ik doe echt zachtjes... Ik heb de woning dit aangegeven en ze beginnen gelijk al met een mediator.. misschien voor hun een oplossing, maare wat mij betreft niet. Ik woon er nog nieteens definitief.
Ik hou jullie op de hoogte, ik vermoed dat hij van het weekend weer voor de deur staat... Heb vorige bewoonster gesproken en heb verhalen gehoord... daar stonden mijn oren van te klapperen. Haar bedreigen, midden in de nacht op haar deur rammen omdat hij met ze wil praten e.d. Dat terwijl ze hoog zwanger was. Excuus aanbieden met bloemen, die ze in alle goedheid aanpakt.. vervolgens dag erna begon het gezeur weer..
Lekkere buurman.... Ik woon in een flat en wij maken genoeg kabaal, net als onze buren trouwens en niemand klaagt over elkaar. Als er al iets is, zeggen we dat op een normale manier tegen elkaar en dat moet ook kunnen. Maar niet hoe jouw buurman dit "aanpakt" Wat al gezegd is, alles noteren, alles melden en hem dat ook vertellen. Van bedreigingen aangifte doen... Wat een mafkees joh
Wij wonen dan wel niet in een flat maar hebben ook zo'n echte zeikbuurman. Dit is zelfs tot een rechtszaak gekomen toen we uit wilden bouwen ( die wij makkelijk gewonnen hebben overigens). Hij bleef maar zeuren en eisen stellen en ons zwart maken in de hele buurt. Tot ik er op een dag zo genoeg van had heb ik er aangebeld en gezegt dat ik geen gezeur meer van hem wilde horen en dat dit ons huis is. Elke keer als er een jamaar kwam heb ik dit afgekapt dat ik niet in discussie ging en dat als er echt iets was hij dit op een fatsoenlijke manier kon melden en niet over de schutting heen bulken net als er visite was. Ik stond er echt met een air van mij maak je niks maar eenmaal weer thuis had ik knikkende knieeen hoor. Het heeft echter wel gewerkt, hij laat ons met rust.
Ik wilde reageren met iets als wat een zeikerd... Tot ik opeens moest denken aan een aflevering van dat programma over burenruzies. Daar was ook een man die mop iedere slak zou legde. De bovenbuurvouw kon niks goed doen. Na veel gesprekken en dergelijke bleek dat ze man erg eenzaam was, en niks beters te doeen had dan alleen maar luisteren en zeuren. Dus wat ik zou doen is hem uitnodigen voor een bakje koffie, desnoods met je broer of iemand erbij. Het ijs breken zodat hij ziet dat jij normaal doet. Je hoeft geen dikke vrienden te worden, aar ik denk dat je zo iemand beter niet nu al lijnrecht tegenover je wil hebben....
ik vind het vooral erg naar voor je ,ik ken het gevoel van "eindelijk rust en een plekje voor mezelf"en dan heb je zoiets.... ik woon in een huis en ik heb ook echte zeikburen.ik was van mening dat je jaren naast elkaar moet leven dus geen ruzie maken is het beste maar ik kan het niet blijven volhouden.dat sommige mensen plezier hebben in kinderachtige pesterijen dat kan ik niet begrijpen. dat geeft echt stress en als het geen koophuis was was het reden om te vertrekken ...veel sterkte