Nieuwe zorgverzekering 2015

Discussie in 'De lounge' gestart door healthymama2b, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. healthymama2b

healthymama2b Actief lid

17 nov 2014
    123
    39
    28
    Lieve allemaal,

Ik ben even het 1 en ander aan het uitzoeken voor een nieuwe zorgverzekering.
    Ik zit nu bij Zilveren Kruis en ben met tandartsverzekering volgend jaar rond de €102,- kwijt per maand.
    Nu wil ik de tandartsverzekering stop zetten want mijn verstandskiezen zijn er nu allemaal uit.

Maar stel dat ik dit jaar zwanger word.. wil ik natuurlijk wel een goede zekering! Hebben jullie tips?

Zonder tandartsverzekering ga ik nu €89,95 betalen.

Alvast bedankt!

Veel liefs

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Energiek en Interpolis weet ik sowieso dat ze goeie verzekering hebben voor zwangeren.. Nadeel bij Interpolis moet je bij de Rabo zitten.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    PMA Menzis.
    Wij gaan met zn 2en 236 per maand betalen.
    Hij in zorg 1 en tand 250
    Ik en de kids in zorg 2 en tand 250.
    In zorg 2 zit de kraamzorg,bevalling e.d allemaal in.
    Tevens biedt de PMA ook een instap en een jaarlijkse bonus.
    In ons geval betekend het dat we in november bijna een complete maandpremie teruggestort kunnen krijgen.

4. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Wij blijven bij cz direct. Gaan €211 per maand betalen. Wel zorgkeuze beperkt, maar met veel zorginstanties hebben ze een contract. Heb er geen hinder van, terwijl wij een aantal zorginstanties gebruiken (psycholoog, logopedie, tandarts, moet binnenkort naar de kaakchirurg, fysiotherapie, osteopaat). Ik ga niet overstappen voor €2 per maand voor dezelfde verzekeringsvoorwaarden.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, maar je krijgt wel collectiviteitskorting als je een rekening bij de Rabo hebt. Maar zoals voor elke zorgverzekeraar geldt: je kunt bij iedereen waar jij wilt een basisverzekering afsluiten.

Deel Deze Pagina