Ja!! Ik wil niet te vroeg juichen maarreh.. volgens mij ben je zwanger ben benieuwd naar je volgende test!
Ik had er ook wel een positief gevoel over maar toch een beetje behoedzaam. maar sinds gisteravond een pijnlijke baarmoeder wat uitstraalde naar mn anus. moet wel zeggen dat ik wat obstipatie had.. Maar nu licht bloedverlies, wat eruit komt is helderrood en een beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik en nog steeds steken in mn anus. Denk dat ik gewoon ongesteld wordt alhoewel ik het nog niet eerder op deze manier had maar kan misschien door de miskraam anders zijn. Balen maar als t doorzet ook wel weer positief. Dan ben ik precies 4 weken na de start van mijn miskraam ongesteld geworden en heb ik min eisprong ook goed gevoeld. Dat geeft ook wel weer een fijn gevoel Maar ga nog even afwachten of dut echt doorzet...
Echt he.. kost me een paar jaar van me leven😉 T bloeden was even wat meer maar is nu weer gestopt en het zeurderige gevoel is bijna weg, dus misschien is er nog hoop. Doe morgenochtend in ieder geval een test en dan zie ik het wel weer. Tenzij het vanavond/vannacht doorbreekt
Niet te doen die spanning! Dat gevoel in je baarmoeder kan ook een zwangerschapssymptoom zijn. Had ik ook heel erg. Ik blijf duimen voor je.
Helaas maar toch al verwacht. Maar ben blij dat mijn cyclus zo snel weer op gang is gekomen na de miskraam. En je kunt dus wel een eisprong krijgen met hcg in je lijf. Hopelijk kan ik hier snel een knaller tonen!😆
Hmmmm... ja lijkt nog wel echt positief. Wat zegt jouw gevoel. Ik ga je in iedergeval ff volgen. Ik hoop dat je dan toch zwanger bent!!
Op het moment heeft mijn gevoel even geen mening meer. Haha.. t ene moment denk ik dat het zomaar zou kunnen en het volgende moment denk ik dat het klaar is en hop naar de volgende ronde. Ik heb wel het idee dat er meer hcg in mijn urine zit als ik later op de dag plas. Kan dat? De vorige test was met mn 2e urine. Zo'n 2 uur na mijn 1e keer naar de wc gaan. Ga straks nog even een test kopen. Kijken wat die doet..
Als die van gisteren met de 2e urine is gedaan, had je dat beter vandaag ook weer kunnen doen. Zeker in het begin is het raadzaam te testen met een soort gelijke urine (altijd ochtendurine, altijd avondurine etc).
Hij lijkt me iets opgelopen. Maar beste tests vergelijken met een dag ertussen dan is makkelijker te zien
Er zat al een dag tussen. De ene test is van zaterdag. Dus verwacht er niks meer van.. Test morgen of overmorgen nog een keer en anders ga ik de huisarts eens bellen of ze mijn hcg willen meten dmv bloedprikken