Hoi dames, Ik dacht misschien is het leuk om een topic te open waarin we aanbiedingen met elkaar kunnen delen. Deze week zijn bijvoorbeeld de etos vitamine pillen in de aanbieding. 1+1 gratis. Dus ook de etos 'zwanger worden' pillen zijn 1+1 gratis!
Volgens mij zijn zwangerschapstesten eigenlijk nooit in de aanbieding. Maar kijk wel goed naar de testen van Clear Blue, soms zijn de multiverpakkingen net zo duur als 1 test.
Handig idd! Ik haal zw testen altijd als we in amerika zijn (2x per jaar meestal) 3 cleafblue digital voor iets meer als 10.. Scheelt wel he haha!
Hier geen zwangerschaps vitamine, maar enkel foliumzuur. Ofja, vitamine tabletten speciaal voor vrouwen gebruik ik & daar zit automatisch al foliumzuur in.
Dit ben ik ooit ergens tegengekomen Davitamon compleet mama heb ik hier klaar liggen, komt daar als 1 van de betere uit de test en is het goedkoopst ( uit de de 4 die goed uit de bus kwam). Ik let op de aanbieding 2 halen 1 betalen.
Zie dat je in september wilt beginnen dus ik zou alvast gaan slikken foliumzuur wordt vanaf 6 weken voor de zwangerschap aangeraden namelijk! Gebruik zelf ook de Davitamon compleet mama inderdaad en 1+1 aanbiedingen zijn altijd fijn.
Als ik jullie mag adviseren zou ik geen merken nemen als etos, kruidvat of davitamon. Dit zijn allemaal synthetische vitamines die slecht door het lichaam worden opgenomen. Je kunt beter natuurlijke kopen, voorbeelden hiervan zijn: vitals en Vitorhto. Lees hierover op rika online of moxa zwanger worden.
Ik gebruik altijd kruidvat vitaal zwanger. Volgens dat tabelletje is die niet zo heel goed begrijp ik aan de rode vakjes? Volgens het potje zit alles erin ook in goede hoeveelheden. Nou ja vorige keer ook gebruikt. Was meteen bij 1e poging zwanger en mijn kind is helemaal gezond. Ik let ook altijd op de 2+1 of 2+2 aanbiedingen.