Leuk nog een gebruiker erbij! Alleen bij mij hoort er t3 bij te staan en er staat t2. Verder vind ik hem echt tof
Heb je die site ook gemaakt? Leuke Banner! (heb alleen momenteel al teveel regels in de handtekening, misschien ga ik er op over als ik het geslacht weet )
Ik dacht al... wat heeft iedereen ineens een leuke ticker. Gelijk opgezocht. Heel gaaf dat je dat zelf hebt gemaakt!
Ook ik ben gebruiker nu Heeel leuk dat je per dag kan zien hoe groot je ukkie is, ik wist namelijk ook niet of de vermelde grootte nou van begin of eind van die week was. Dus dit is helemaal toppie!
Wat vreemd dat jullie wel 5 + 1 zagen staan. Ik zag echt 5 + 0 dagen dus heb weer een andere in gebruik genomen:x Toch maar nog een keer proberen ( als ik hem aanmaak in het programma staat er ook 5 weken en 0 dagen en als ik een dag eerder doe, blijft 5 weken en 0 dagen staan en als ik nog 1 dag verder doe staat er wel 5 weken en 2 dagen, dus hij slaat 1 dag over) Ben volgens eigen berekening ongeveer 16 juli uitgerekend
Zou het zelf ook wel leuk vinden (als dat mogelijk is), als er nog een leeftijd van een ander kindje bij kan. Zoals de ticker die ik nu heb. Of dat je evt. nog iets anders kant kiezen dan die baby'tjes, dus meer keuze misschien. Maar weet niet of dat haalbaar is hihi.