zie link markplaats voor de wieg. fotos van de kinderkleding volgen Marktplaats.nl > wiegje inc dekentje, lakensetjes etc - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten
pakketje maat 44 bestaat uit: 2 pakjes (broek en truitje) 2 boxpakjes 4 rompertjes alles komt van prenatal en is zo goed als nieuw gratis wat kleine mutjes die staan niet op de foto
verder nog vele boxpakjes, rompers, mutsjes en sokjes voor alle kleding samen vraag ik 50 euro. voor meer fotos op aanvraag dit komt uit op nog geen euro per kleding stuk. alles is zeer kort of niet gedragen. merken zijn mexx, esprit, name-it, hema en prenatal los kopen mag natuurlijk ook, mail me wat je wilt hebben en wat je er voor wilt geven. voor het wiegje vraag ik 25 euro
Hallo Ik heb belang bij de setjes kleding maat 56 Alle setjes bestaande uit truitje en broekje Voor hoeveel kan dat weg dan? Gr puzzz
voor een setje vraag ik 4 euro behalve die van nijntje die is 5 euro voor 3 of meer setjes vraag ik 3 euro per setje (probeer 2 enveloppen 2x176 anders pakketpost 6.75) geld voor alles voor 5 of meer setjes vraag ik 2,50 per setje (wordt pakketpost 6.75) geld ook voor alles rompers los 1 euro per stuk en bij 10 of mee 50 cent perstuk bij de 4 truitjes maat 56 heb ik eventueel ook leuke spijkerbroekjes. kan je fotos mailen en hier kunnen dus ook 4 setjes van gemaakt worden. voor het broekjes en pakket truitjes maat 50 vraag ik samen 20 euro. dat is nog geen euro per stuk (pakketpost + 6.75) prematuurpakketje vraag ik 10 euro (pakketpost 6.75)