Helaas had mijn zoontje zoveel in deze maat dat deze 2 broekjes nieuw zijn. Ongedragen dus en ook nooit gewassen. Voor een leuk prijsje mogen ze weg. Prijskaartjes zijn er wel af. 1 broekje van name it. Nieuw was deze tegen de 20 euro. (precies weet ik niet meer) 1 broekje van de Hema, deze was nieuw ongeveer 10 euro.
Een nieuw wipstoeltje van de prenatal ´draak´. Is grijs en was nieuw 75 euro. Is nooit gebruikt. Marktplaats.nl > Prenatal Luxe Wipstoel Draak NIEUW! - Kinderen en Baby's - Wipstoeltjes Oei ik groei boek, nieuw nooit gebruikt. nieuwprijs was 30 euro. Een mooie grote spiegel voor bovend de openhaard Marktplaats.nl > Mooie spiegel! - Huis en Inrichting - Woonaccessoires | Spiegels Een pc met bijbehoorde dingen Marktplaats.nl > Workstation / gamer pc Desktop + 24" scherm en toebehoren - Computers en Software - Desktop Pc's Mooi groot bureau van de ikea, hoekbureau. Marktplaats.nl > Super mooi en groot Bureau Ikea - Huis en Inrichting - Bureaus en Bureaustoelen Alles mag voor een leuk, maar wel serieus bod weg.